recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hjælp til et flot surround anlæg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethjælp til et flot surround anlæg

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Juve20 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-August-2006
Status: Offline
Point: 37
Direkte link til dette indlæg Emne: hjælp til et flot surround anlæg
    Sendt: 25-August-2008 kl. 12:11

hej nu har jeg fulgt med herinde i et stykke tid, og jeg kan se i ikke bryder jer så meget om feks samsungs anlæg, så mit spørgsmål er: findes der slet ikke noget anlæg, der ser både godt ud, og spiller godt, for jeg bryder mig ikke om at skal have 4 kæmpe højtaler stående i hver sit hjørne. findes der noget ala samsungs ht-txq120r der lyder god?

Til top
MortenP Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Point: 658
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2008 kl. 12:13
Jeg synes at Samsung's anlæg spiller fint. Men jeg har mit nummer 2 nu der skal til rep. (først HTXQ-100 og nu HTX251)..

Det larmer som en gal i blæseren og hver 2. gang vil det ikke starte film.
Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2007
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2008 kl. 18:02
Nogle lækre små Ht alá Gallo, KEF, CAV el.lign.

Så skal der bare en reciever til, evt. en af de mindre, måske med DVD? Så er der ikke et øje eller øre tørt. Det er nok det bedste man kan gøre, hvis man er kvalitetsbevidst...
Men det er jo også en noget dyrere løsning, end et HTiB...

MVH
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables

Til top
Bruger udmeldt 14 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Juli-2008
Point: 199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2008 kl. 09:38
Hvad ser godt ud.... jeg kan fx. ikke tænke mig noget flottere end en onkyo 906'er

Redigeret af tohmahawk - 26-August-2008 kl. 09:38
Til top
Rosenhøj Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Juli-2008
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2008 kl. 14:19
Oprindeligt skrevet af tohmahawk tohmahawk skrev:

Hvad ser godt ud.... jeg kan fx. ikke tænke mig noget flottere end en onkyo 906'er

Harman Kardon, hvis du spørger mig, synes deres 155, 255, 355 osv. serie ser rigtig lækkert ud, men det er vel lidt med udseende som det er med lyd, det er dine øjne der ser og ikke mine.
Til top
Juve20 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-August-2006
Point: 37
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2008 kl. 15:54

tak for svarene, spekulere lidt i sådan en onkyo 606, som de debatere andet sted, da jeg skal bruge min ps3 som bluray afspiller, og den er forholdsvis billig. Hvad ville i vælge af højtaler til sådan en reciever, det skal nok være et 5 i 1 system. højtalerne må gerne ligne nogat alla samsungs ht-txq120r systems højtaler....altså med 4 forholdsvis smalle "hjørne" højtalere og en center. billeder og links må i gerne vedhæfte

Redigeret af Juve20 - 28-August-2008 kl. 13:30
Til top
superkdx Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2006
Point: 1069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2008 kl. 16:20

Hvorfor ikke et Ambisound fra Philips (HTS8100).

Jeg har et et til salg. Spiller rigtig godt, skal næsten opleves. På musik siden er den genial. Lyder som hvis du har 2 store højtaler foran. Det følger let med et almindeligt system.

Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12
Philips HTS 9540/12
Philips SRU8015
2 x AppleTv 3
iphone 5 16 GB
MacBook Pro 13"
Apple Time Capsule 2TB
2 x Airport Express
Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2007
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2008 kl. 20:05
Oprindeligt skrevet af Juve20 Juve20 skrev:

tak for svarene, spekulere lidt i sådan en onkyo 606, som de debatere andet sted, da jeg skal bruge min ps3 som bluray afspiller, og den er forholdsvis billig. Hvad ville i vælge af højtaler til sådan en reciever, det skal nok være et 5 i 1 system. højtalerne må gerne ligne nogat alla samsungs ht-txq120r systems højtaler....altså med 4 forholdsvis smalle "hjørne" højtalere og en center. billeder og links må i gerne vedhæfte

Når du siger 5 i 1, mener du så een højtaler der laver psoudo-surround? Eller mener du bare mindre højtalere, som man ser i de små sæt = satelithøjtalere?

For hvis du vælger Onkyo 606, kan du sagtens finde nogle (5 stk.) højtalere, der er lækre i designet og spiller godt. Sp mangler du bare en subwoofer. Og med PS3 så har du sgu et godt anlæg...  
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu