|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
stokholm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
![]() Sendt: 22-August-2008 kl. 23:24 |
|
Hej, Jeg skal bruge en ekstra HD til backup og deling med resten af familiens pc'er (alle bærbare). Derfor har jeg kigget på en Wesern digital world bookII, som har to HD. Spørgsmålet er om denne også vil kunne bruges til PS3? Hvis den ikke fungere til PS3, hvilken skal jeg så bruge? |
||
LG RZ-42PY10X
Denon AVR-1706 PS3 40Gb D80 |
||
![]() |
||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|
Som jeg umiddelbart er orienteret, skal du gå efter en NAS, der er DLNA-certificeret, hvis den skal kunne noget sammen med en PS3
Tag et kig på Synology og Qnap, som begge opfylder kravene. Venligst Søren Edit: Netgear har også en ReadyNAS Duo, som er populær for tiden, men jeg er ikke klar over, hvorvidt den lever op til kravene... Google is your friend ![]() Redigeret af Breddam - 23-August-2008 kl. 00:43 |
||
![]() |
||
Urte ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
|
gå efter de servere som har twonkyvision på, det kører bare. |
||
Onkyo TX-SR706 , Sony 46W4500,Tvix6500,QNAP 219,PS3,Jamo S606 HCS3,jamo 300
|
||
![]() |
||
stokholm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
![]() |
|
Twonkyvision...
![]() |
||
LG RZ-42PY10X
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7187 |
![]() |
|
jeg bruger en synology 207+ til en PS3 Det virker bare rigtig godt, men gå efter + modelen hvis er flere brugere da de har noget mere ram og bedre hastighed Mvh Hans |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 8 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
![]() |
|
Jeg bruger Qnap 109 som virker godt og stabilt med PS3.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Sidder og kigger på 207+...regner med at skulle sætte 2x500gb HD i den, nogen anbefalinger på hvilke HD?
|
||
LG RZ-42PY10X
||
![]() |
||
Perls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
|
du skal checke deres hjemmeside for at få nogle der spiller ordenligt sammen med den. Der er en liste med kompatibelt HW. Jeg køre selv med WD green og de køre fint men der er mange der har problemer med de grønne diske fra både WD og samsung. |
||
![]() |
||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
|
Kører selv med 2 x samsung spinpoint 500gbpå 207+ og det kører bare!
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Jeg har præcis det samme, og er svært tilfreds med det. PS3, Media Center, 3 stk computere deler alle denne lille vidunderlige boks uden nogle problemer overhovedet. Eneste problem er, at den er ved at være fyldt godt op
|
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
Linksys NAS200 .. billing men også derefter på hastigheden (kører kun 3.5MB/sek) Tror også du kan vælge Western digital, den har gode udvidelses muligheder da linux os ligger på selve diskene du sætter i / køber den med.. her får den en 2disk edition for 1200kr.. men linksys finder du her: http://www.komputer.dk/polopoly.jsp?d=520&a=8642 Prisen er som sagt nede omkring 700-800 fra ny.. men! hastigheden det er dens virkelig svage område, udover det er resten fint!
|
||
![]() |
||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
|
Af samme grund har jeg en 1 TB på vej, som ryger i mediacenteret sammen med Intels DG45ID bundkort, så de to 500 gb harddiske jeg har i nu, ryger som eksterne og flyttes op til synologyen, hvor der jo er plads til USB ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |