|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
futter30 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() Sendt: 26-August-2008 kl. 12:29 |
Hej, Ved godt mine spørgsmål er lidt forvirrende, men det er jeg også selv i øjeblikket Håber nogen kan komme med input
|
|
![]() |
|
BeLLe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 302 |
![]() |
smid den anden tuner i. installer den præcis som du har gjort med den første med de rigtige driver etc. start TV opsætningen i MCE MCE vil nu finde ud af at der er 2 tunere og spørger om den skal bruge begge. svar ja
|
|
![]() |
|
futter30 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Det lyder jo usansynligt nemt Når du siger den anden tuner, mener du så FireDTV eller kan jeg måske bruge standardboxen fra TDC? |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Du kan ikke blande to forskellige typer tunere i MCE.
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Ja det kan du godt, teoretisk, men i praksis er det en bøvlet løsning. TDC boxen skal så kobles til dit MediaCenter via S-VHS/Composite indgangen på dit TV Tunerkort, hvis der findes en sådan indgang. For at styre din TDC box skal den installeres som en SetTop Box i MCE. Så skal du bruge et IR øje (følger med MS Fjernbetjeningen). Du skal så lære MCE de fjernbetjenings koder som din TDC fjernbetjening benytte. Vældig kompliceret og med stor chance for at det ikke fungerer ordentligt |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
BeLLe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 302 |
![]() |
FireDTV og FloppyDTV er sammme tuner bare i forskellige indpakninger.
Og når jeg siger 'den anden tuner' mener jeg fire/floppyDTV. TDC Boksen bør du se bort fra da det er alt alt for bøvlet Redigeret af BeLLe - 26-August-2008 kl. 14:40 |
|
![]() |
|
![]() |
Tusind tak for jeres svar. Jeg har lige haft fat i TDC (helt eksakt 4 forskellige medarbejdere) for at få fat i et ekstra programkort til min aftale. Iøvrigt har jeg forsøgt med at få tdc´s box til at spille sammen med mediecenteret. Kom aldrig til at virke, så ja.......det er for bøvlet. |
|
![]() |
|
![]() |
Nu har jeg så fået købt et ekstra programkort fra TDC, men 'desværre' var deres system gået ned i fredags og derfor kunne det først komme til at virke fra mandag. Nå men jeg har lige et tillægsspørgsmål som I måske kan svare på. Når jeg scanner mce for kanaler igen ligger alle kanalerne 4 gange pr.kanal. Det virker som om kanalerne kommer ind en ekstra gang for hver gang jeg scanner. Lige nu har jeg ialt 4353 kanaler inde og det er jo nok lidt i overkanten. Ved I hvorfor dette sker og hvordan man slipper af med de overskydende. Jeg er godt med på jeg kan vælge med et flueben ikke at få dem vist, men det er et hulens til arbejde når der er så mange.
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Du kan nulstille MCE igennem menuen....
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
ved du hvor henne i menuen. synes jeg har kigget det hele igennem
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
I setup general....
![]() |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Tusind tak for hjælpen. Det virkede Iøvrigt fandt jeg også et andet link med et program til at resette i registreringsdatabasen. Det var faktisk også ret nemt og virkede men det var nemmere at gøre som du beskrev.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |