|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 396 |
![]() Sendt: 26-August-2008 kl. 19:03 |
Hej!
Jeg har netop lige købt en Squeezebox V3 og havde den forståelse at man kunne høre internetradio uden at have sin computer tændt, hvilket var derfor jeg købte den. Jeg kan få den til at virke med min egen personlige internetradioer når min computer er tændt, men ligeså snart jeg slukker den, så kan den selvfølgelig ikke finde Squeezecenter og så kan jeg ikke få den til afspille internetradio. Den kommer bare konstant op med netværksindstillinger, da den ikke kan connecte til Squeezecenter. Håber I kan give lidt fif ![]() Jeg har via den webbaseret application tilføjet fx http://www.mmradio.org/mmradio_med.pls under mine radiokanaler. Redigeret af Insaniac - 26-August-2008 kl. 19:11 |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Du skal vel angive dit brugernavn + PW til SqueezeNetwork. Det er herigennem du kan høre musik når din server ikke kører.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 396 |
![]() |
Jeg så godt man skulle angive en pinkode til da jeg var logget på Squeezecenter, men nu har jeg ledt og googlet efter hvor man skal finde den pinkode uden held.
|
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Pinkoden bliver vist i displayet når du prøver at forbinde en ny player til squeezenetwork.
|
|
![]() |
|
![]() |
Og hvordan får jeg den så igen hvis jeg har misset den første gang?
Sorry for de dumme spørgsmål. Er lidt frustreret over jeg har brugt et par timer på det nu ![]() Nu har jeg prøvet at geninstallere softwaren igen uden held. Jeg har købt den brugt så det er ikke allerførste gang den er på Squeezenetværk men selvfølgelig første gang i min nyoprettede bruger. Redigeret af Insaniac - 26-August-2008 kl. 20:17 |
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Hvad sker der når du forsøger at forbinde til squeezenetwork (ikke squeezecenter)?
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Så vidt jeg husker fra testen i Alt om Data så er pinkoden slet ikke nødendig for at bruge squeezenetwork. Men ellers prøv at tjekke forums.slimdevices.com
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
![]() |
Umiddelbart kan jeg godt connecte nu til Squeezenetwork og kan også godt afspille DR1 og de andre danske radiostationer, men dem jeg selv har tilføjet under favoritter kan jeg ikke finde nogen steder. Sikkert fordi jeg ikke har tilføjet min boks på listen under afspillere når jeg er logget ind på SqueezeNetwork via min user på min computer. Mangler stadig den pinkode. Har skrevet på forum.slimdevices.com og Squeezebox supporten. De siger alle at man kan se pinkoden når man er koblet til Squeezenetwork og så kigger under Settings. Problemet er bare at der ikke er noget punkt, der hedder Settings og heller ikke hvis man skulle oversætte det til dansk, for boksen skriver tingene på dansk, selvom jeg ville foretrække det på engelsk. Alle steder jeg kan se i menuen har jeg sat den til engelsk og netværks configurations guiden er også på engelsk, men resten er på dansk. Squeezecenter er dog på engelsk. Er ved at være godt træt af at rode med det er knald ![]() Redigeret af Insaniac - 28-August-2008 kl. 10:28 |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Har du prøvet at rode rundt i web-interfacet til SqueezeCenter mens din computer er tændt - det kan jo være der er menupunkter på afspilleren som er slået fra fordi de ikke blev brugt! Ved ikke om man kan resette en afspiller til factory-defaults - så ville den sikkert også skifte til engelsk - det gør det en del nemmere - specielt når man søger hjælp på nettet. EDIT: Reset boksen til oprindelige indstillinger /Tommy Redigeret af tipsen - 28-August-2008 kl. 11:47 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har prøvet at resette, desværre uden held også. Jeg er i dialog med support service. Jeg har prøvet alt efterhånden. Jeg har prøvet at kigge i SqueezeCenter for at se om nogle menupunkter er slået fra, men ser ikke ud til at være tilfældet. SqueezeCenter har vel heller ikke noget med opsætningen af SqueezeNetwork at gøre?
Det er som om jeg logger på SqueezeNetwork på en anden "user". Der er også en masse favoritkanaler (danske) under Favoritter, men det er ikke nogle jeg har tilføjet. Er det bare nogle, der som standard er? Det er fx DR1, 100FM og andet. |
|
![]() |
|
bhaagensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 134 |
![]() |
Ah, har du købt den brugt eller som demo eller på anden måde hvor den måske har været i brug? Det lyder nemlig meget som om den allerede er registreret på Squeezenetwork under en anden bruger. |
|
![]() |
|
![]() |
Yeps, den er købt brugt og har været i brug. Ifølge folk skulle det dog ikke være noget videre problem i det man stadig burde kunne aflæse PIN under Settings -> Player PIN. Synes bare det er meget underligt jeg ikke har den Settings menu. For at skære det 110% ud i pap og at jeg gør det rigtigt, så når jeg har computer slukket (dvs ingen SqueezeCenter kørende), så tænder jeg Squeezebox. Den fejler selvfølgelig connect til SqueezeCenter. Jeg vælger Connect til SqueezeNetwork og der går et brøkdel af et sekund og jeg kommer til "Spiller nu" og kan så i alt 6 menupunkter. Det står alt sammen på dansk - hvorfor ved jeg ikke, da jeg har sat alt til engelsk og SqueezeCenter er også på engelsk, som jeg foretrækker. Ingen af de 6 menupunkter udgør et punkt der hedder Settings/Indstillinger. Redigeret af Insaniac - 29-August-2008 kl. 15:21 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |