|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Butiksassistent ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 251 |
![]() Sendt: 28-August-2008 kl. 11:45 |
|
Slettet Redigeret af Butiksassistent - 28-August-2008 kl. 16:51 |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Jeg vil også hellere have en STB med indbygget harddisk (PVR). Harddiske og network shares (hvis det er en ordentlig STB, hvor transport streams kan flyttes) er altså nemmere at håndtere end en bunke plasticskiver...
|
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8682 |
![]() |
|
Jeg ved ikke om du ønsker at lege journalist i dine mange små indlæg, men du får ovenstående til at lyde som et citat, og det er det ifølge org. artiklen ikke.
Redigeret af lunddal - 28-August-2008 kl. 11:54 |
||
![]() |
||
Butiksassistent ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 251 |
![]() |
|
[QUOTE=lunddal] Slettet
Redigeret af Butiksassistent - 28-August-2008 kl. 16:53 |
||
![]() |
||
romkuglen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
|
og? |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8682 |
![]() |
|
Jeg siger ikke at du ikke må oprette tråde med nyheder, men EB overskrifter og hjemmelavede citater hører ikke hjemme IMHO. Måske en stillingtagen til nyheden fra din side ville også være på plads, så tråden kunne skabe debat i stedet for bare at være et nyhedslink - det er jo et debatforum ![]() Hvad mener du om at den ikke kommer til Tyskland? Er en DVB-T HD recorder overhovedet brugbar i et land hvor der ikke er HD kanaler via DVB-T? |
||
![]() |
||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|
Det var da en besynderlig overskrift???
|
||
mvh Christian
|
||
![]() |
||
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
|
Hvis Panasonic virkelig ønsker at sælge HD recordere, så burde der være en model med DVB-C tuner. |
||
Mvh Hans
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Slettet Redigeret af Butiksassistent - 28-August-2008 kl. 16:54 |
||
![]() |
||
Zola25 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
![]() |
|
Så skal de huske, at klæde sig fornuftigt på Redigeret af Zola25 - 28-August-2008 kl. 13:49 |
||
Samsung UE55JS8005 (KEF T201/5.1)
BenQ W5000 Denon AVR 1911 Oppo BDP-103 B&W 684 + HTM62 + Dali Basis 100 Sub. (7.1) Playstation 4 Zaptor |
||
![]() |
||
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
![]() |
|
Men det er der ingen, der ved noget om. ZDF har sagt at de ingen planer har for HDTV via DTT, men også sagt at der nok sker noget efter 2010. Tyskland skal jo lige have omstillet helt til DTT og slukket de analoge sat-kanaler først.
Brancheforeningen - boks-flytternes forening - er de mest håbløse spåmænd, jeg kender. Tyskland som helhed er 'kabel land' og til dels 'sat land' - dvs. antenne-tv er kun i 10% klassen - så DVB-C/DVB-S2 enheder vil sikkert have et meget større marked der. Lars PS! det er OK, at tage fejl, men citater skal være rigtige - helt nøjagtige og rigtige - PUNKTUM. Og det gælder overalt blandt hæderlige folk.
|
||
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
||
![]() |
||
KongKent ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2008 Sted: Dronninglund Status: Offline Point: 361 |
![]() |
|
Du bliver ved med at skrive i. Hvem er det? Er det vores skyld herinde på recordere.dk, at DK og Tyskland ikke har flere HD-kanaler end tilfældet er her pr. ultimo august 2008? For hvis det er min skyld, kan du så ikke bede Panasonic om at fortælle mig hvad jeg har gjort forkert, så jeg kan rette op på det? Jeg ved ikke hvad din dagsorden er, men dit budskab er forvirrende og underligt. Redigeret af KongKent - 28-August-2008 kl. 16:28 |
||
TV: LG 65" OLED B1
Receiver: Denon AVR-X2400H BD: Panasonic DMP-BD55 Front: Dali Evidence 870 Center: Dali C1000 Bag: Dali R1000 Sub: Dali SWA-15 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |