|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Torben ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2003 Status: Offline Point: 122 |
![]() Sendt: 28-August-2008 kl. 18:40 |
Hej Jeg har på min PC en 250GB harddisk med 2 NTFS partitioner, 1 C partition med system/Windows XP og en næsten ubrugt til programmer, spil osv. Den førstnævnte er efter diverse opdateringer blevet for lille, ca. 12% ledig plads. Jeg ved, der findes programmer der kan gøre dette, men hvilke? Jeg er med på at jeg kan blive nødt til at slette partition 2. På forhånd tak! Torben
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Der findes en utillity til formålet... Men i command mode... |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
Shovel79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Du behøver ikke slette din partition - du kan gøre no2 mindre og derefter no1 større - se lidt om det på denne søgning. God fornøjelse |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |