recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Loaded247.com
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLoaded247.com

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
yildizhan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Marts-2004
Status: Offline
Point: 106
Direkte link til dette indlæg Emne: Loaded247.com
    Sendt: 31-August-2008 kl. 15:12
På deres Bluray udgivelser står der plays in region A.B.C.
Jeg går ud fra at den også kan afspilles herhjemme med en ps3, da vi har region B (tror jeg) 
Men længere nede står der region 1 (US).....nu tænker jeg så om den KAN afspilles på en ps3 herhjemme eller hvad ?? Det er ret forvirrende.

Jeg har handlet med dem i mange år og købte dvd'er. Man bliver ikke taget i tolden da de sender fra England.

Har i prøvet deres Bluray film ??

På forhånd tak

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2008 kl. 15:16

Hvis en BD ikke er hhv B eller ALL, og en DVD R2 kan de ikke bruges i en PS3.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
pgrundl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 460
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2008 kl. 15:56
Oprindeligt skrevet af yildizhan yildizhan skrev:

Jeg har handlet med dem i mange år og købte dvd'er. Man bliver ikke taget i tolden da de sender fra England.

Oprindeligt skrevet af loaded247.com hjemmeside loaded247.com hjemmeside skrev:

© Loaded247 Limited is a registered company in Jersey (UK)

De sender altså ikke mere fra England end Play.com gør. Hvis du ikke er blevet fanget af tolden, så er det rent held.
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2008 kl. 16:14
Oprindeligt skrevet af pgrundl pgrundl skrev:

De sender altså ikke mere fra England end Play.com gør. Hvis du ikke er blevet fanget af tolden, så er det rent held.

Sidst jeg bestilte noget (godt nok et stykke tid siden) kom forsendelsen fra England. Ingen CN22 formular og returadresse i England.

Hvordan de præcist sniger sig uden om tolden i England skal jeg ikke kunne sige, men der bør ikke være noget problem i forhold til det danske toldvæsen og deres lejesvende hos PestDK.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
pgrundl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2008 kl. 16:23
Oprindeligt skrevet af JesperLund JesperLund skrev:

Sidst jeg bestilte noget (godt nok et stykke tid siden) kom forsendelsen fra England. Ingen CN22 formular og returadresse i England.

Hvordan de præcist sniger sig uden om tolden i England skal jeg ikke kunne sige, men der bør ikke være noget problem i forhold til det danske toldvæsen og deres lejesvende hos PestDK.

Alt på hjemmesiden peger på Jersey. Kan det tænkes, at de har lavet om, siden du sidst bestilte? Anyways, så har jeg sendt en email til deres kundeservice, hvori jeg har spurgt, hvor de sender fra. Hvis jeg tager fejl, og deres hjemmeside bare er utroligt misvisende skrevet, så beklager jeg selvfølgelig.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2008 kl. 17:27
Alt kan tænkes, men der har stået Jersey hele tiden. Oprindeligt sendte de fra Jersey (2004-2005), i hvert fald R2 DVD. R1 DVD kom vist nok via UK hele tiden. Fra 2005 til 2006 (sidste ordre) har det været fra UK uanset om det var R1 eller R2. Jeg har ikke købt noget hos dem siden ultimo 2006 på grund af priserne.

Der er jo ingen fragt, så hvis du er i tvivl så køb en enkelt film og se på kuverten når den kommer. Sandsynligheden for at en enkelt film (lille brev) bliver opfanget af PestDK er meget lille...

Redigeret af JesperLund - 31-August-2008 kl. 17:27
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Jeraun Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Marts-2007
Point: 97
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2008 kl. 16:34

Jeg har købt DVD fra dem igennem mange år.Så hvidt jeg kan huske så kommer det an på om man køber fra .com eller co.uk.Det har været sådan at deres R2 dvd bliver sendt fra Jersey(De bliver nappet af PestDk"(HAR Prøvet) og deres R1 kommer fra Canada.Min sidste ordre er fra 26/7 2007.Det var 300 på hd dvd.Den kom fra Canada.Om det stadig er sådan vil jeg ikke spille klog,men det er bare at prøve og håbe på det bedste.

Jeraun
Til top
pgrundl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2008 kl. 19:08
De svarede (næsten) på mit spørgsmål:

Oprindeligt skrevet af Loaded247.com Loaded247.com skrev:

You will not get any customs charges. we havnt had any in years

Kind Regards

Loaded247 Ltd

Det svar læser jeg altså som Jersey (Canada er jo også toldpligtig, for den sags skyld).

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2008 kl. 22:54

et svar læser jeg altså som Jersey (Canada er jo også toldpligtig, for den sags skyld).

Jersey er ligeså toldpligtig som Canada og Afghanistan.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu