|
Garmin Nuvi 660T |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||||
mhoffmann
Ny bruger Oprettet: 05-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
Emne: Garmin Nuvi 660T Sendt: 25-August-2008 kl. 17:50 |
|||
Hejsa
Er der nogen der kender til Garmin Nuvi 660T som elgiganten har på tilbud til 1299 ( http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store -elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation- Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000PpChGotT;sid=ddzhImUf TqPgIi2tpFwoJITcJmnfw8Llby4=?ProductID=XCLD4QFH87UAAAEbjQdvE owi&CatalogCategoryID=rqXD4QFHrv4AAAEOfCos9Q5E )
Er den god til prisen? Er det en gammel model (synes jeg fandt nogle reviews helt tilbage fra 2006...)
Mvh
Martin |
||||
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1922 |
Sendt: 27-August-2008 kl. 20:01 | |||
Mener modellen har et par år på bagen, men hvis den har de funktioner du skal bruge er det ligemeget. Selve betjeningen er der, så vidt jeg ved, ikke den store forskel på. Synes det lyder rimelig fornuftigt til 1299, med TMC, Europadækning, bluetooth etc. På den anden side er der ingen tvivl om navigationsanlæg hele tiden bliver billigere/bedre. Så hvis du ikke skal bruge det nu, er der ingen grund til at købe ind "på forhånd" der skal nok komme flere tilbud. Det eneste jeg ville være meget opmærksom på, er om kortene er opdateret/kan opdateres gratis efter køb!
|
||||
Perls
Bruger Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
Sendt: 27-August-2008 kl. 20:37 | |||
Jeg har den, den er super nem at bruge og kan det der er nødvendigt. Tror det passer med at jeg købte den i begyndelsen af 2007 mener den kostede 4000 så man må sige den er faldet lidt i pris siden. Der er kommet enkelte opdateringer og dem har jeg ikke betalt for.
|
||||
meta
Guld medlem Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
Sendt: 30-August-2008 kl. 08:37 | |||
Har 660'eren med FM modul. Den fungerer rigtig godt. Har bestemt ikke fortrudt mit køb!
|
||||
+ 70 positive handler!
|
||||
Pizzabager
Redaktionen Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
Sendt: 30-August-2008 kl. 08:56 | |||
hva er FM modul? |
||||
meta
Guld medlem Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
Sendt: 30-August-2008 kl. 09:21 | |||
Jeg kan indstille Garminen til en FM kanal, som jeg så modtager på bilradioen. Så høres stemmevejledningen gennem højttalerne i bilen og samtidig kan jeg afspille min favoritmusik fra SD-kortet i Garminen |
||||
+ 70 positive handler!
|
||||
mhoffmann
Ny bruger Oprettet: 05-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
Sendt: 31-August-2008 kl. 15:28 | |||
Ok, tak for jeres kommentarer
|
||||
Pizzabager
Sendt: 31-August-2008 kl. 16:26 | |||
Super duper.. det må jeg da have.. kan man opdatere den med USA kort?, og hvis man kan hvad koster det, regner nemlig med en tur til usa næste sommer, og det ville da være rart at have sin egen gps med, med al ens ynglings musik En helt anden ting, lader i jeres GPS sidde i bilen når i går fra den?, jeg tænker mest på indbrud og lign.. gider folk bryde en bil op for at stjæle en gps til 2000 kr?? Redigeret af Pizzabager - 31-August-2008 kl. 16:28 |
||||
saaby
Bruger Oprettet: 26-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 208 |
Sendt: 31-August-2008 kl. 21:11 | |||
-Den kan godt opdateres med USA kort - Vare nr. 010-10679-50 på Garmin.dk under 660 enheden/Tilbehør. -BEMÆRK at den 660 du linker til i Elgiganten IKKE har FM-Transmitter, så du kan godt tage din ynglingsmusik med, men du kan ikke sende den til radioen med mindre du f.eks. køber en ekstern FM-sender, men det er der hvis ikke mange der har det store held med. Købte selv en for 99,- svenske (bare for at prøve det), og det virker da, med lidt ekstra støj og manglende dybde i musikken. Alternativt kan du selvfølgelig bruge hovedtelefoner tilkoblet lydudgangen, eller bruge den interne højttaler, men så kan du lige så godt selv sidde og synge alle din ynglingsmelodier -Næ de gider ikke bryde den op, de smadre bare ruden.... og jeg tror det er lige meget om den koster 800,- eller 3000,-. Så ja, tag den med, og alt efter hvor du parkerer så fjern holder, ledning, sugekop mm., rens mærkerne fra sugekoppen af forruden og sæt cigaret tænderen tilbage i tænderen. Som det måske fremgår af ovenstående har jeg selv en 660. Super nem og intuitiv at bruge, så selv min kone har kunne bruge den fra dag et uden de store problemer (den er faktisk også købt til hende). Har mest brugt den her hjemme hvor TMC hvis ikke helt er på toppen, og har ellers kun været en tur i Sverige hvor der ikke var problemer på de strækninger jeg kørte, så har ikke så megen erfaring med dens TMC del. Den intuitive brug koster så i den anden ende, for setup er hurtigt overstået og dine valgmuligheder ifm. dette er begrænset. F.eks. har Garmin valgt at du ikke kan se POI'er på kortet, og det er ikke en funktion du kan slå til eller fra (egne indlagte Favoritter vises dog). Jeg havde gerne selv set lidt flere valgmuligheder, men omvendt så er der det mest nødvendige, og den gør det den skal gøre godt og hurtigt. Redigeret af saaby - 31-August-2008 kl. 21:32 |
||||
Pizzabager
Sendt: 31-August-2008 kl. 21:16 | |||
Hmm så må jeg finde en der har indbygget fm sender.. men har også god tid, skal ikke bruge den lige forløbigt.. det er primært til den usa tur..
|
||||
saaby
Bruger Oprettet: 26-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 208 |
Sendt: 31-August-2008 kl. 21:33 | |||
Ups, fik lige opdateret lidt omkring mine egne erfaringer med 660 mens du fik postet et svar.
|
||||
Pizzabager
Sendt: 31-August-2008 kl. 22:22 | |||
Det er helt iorden , jeg ved ikke om det bliver 660 eller måske 760, som vist har ca de samme ting. der går jo nok lige 6 md tid før jeg køber, også kan priserne ændre sig en del
|
||||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |