|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() Sendt: 30-August-2008 kl. 08:44 |
Jeg har ikke noget BD drev i min htpc, da jeg desværre skal bruge et slot in drev fra en bærebar, og de er stadig monsterdyre. Men jeg kan da godt sige dig hvad jeg ville gå efter.. støjen... det drev der støjer mindst. buffer størrelse, og det andet ville ikke betyde det store for mig, men det betyder meget at det er støjsvagt.. |
|
![]() |
|
madbox ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
Jeg har måske selv overvejet et Blu Ray drev, måske det bliver dette..
http://shop.com-elektro.dk/PartDetail.aspx?q=p:2005219;pl:1 her er det fundet et billigt sted http://www.titandata.dk/login.php?abt=28&abt3=120&ab t4=142&caller=nav&ti=DVD%20HD-DVD synes da det er meget cool at det kan læse HD DVD også :) |
|
![]() |
|
ildocteur ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-September-2005 Status: Offline Point: 217 |
![]() |
Jeg vil nok seriøst overveje om det ikke er værd at have en BD brænder i stedet for et almindelig drev. Jeg har selv et LG kombi drev til omkring 1800, som også kan brænde BD. Det er meget rart at kunne have 25 GB på et enkelt medie. I virkeligheden tror jeg ikke det betyder det store hvilket drev du vælger, så længe det ikke larmer for meget. ildoc |
|
![]() |
|
R3b3L ![]() -- ![]() Oprettet: 27-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 277 |
![]() |
Har selv dette PioneerBDC-202BK og det støjer rimelig meget ved DVD, men siger ikke rigtig noget ved BD.
|
|
![]() |
|
deepmagic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 483 |
![]() |
Jeg hvade PioneerBDC-202BK i mit Media Center og det spillet bare. Der var meget lidt støj fra drevet ved afspilling af BD. |
|
Samsung LE40M86BD
Samsung SMT-H3106 Pioneer VSX-LX51 Pioneer S-V50 7.1 Højttalersystem PS3 40gb Qnap TS-209 Pro II (2x 750GB) Logitech Harmony 895 |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Jeg kigger også efter Blu-Ray drev i øjeblikket. Filmene er jo efterhånden (også i fysiske butikker) kommer ned i prislejer hvor man godt kan forsvare helt at gå over til disse frem for dvd. Problemet for mig er også bare at jeg skal have fat i et drev til en bærbar - helst Slot-In, men ikke et krav. Og disse ser ud til slet ikke at kunne købes herhjemme, kan ihvertfald ikke finde dem på edbpriser. |
|
![]() |
|
kbking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
Jeg har et LiteOnDH-401S og det virker upåklageligt. selv når jeg afspiller hjemmebrændte dvd'er spinner det selv ned, så der er ikke meget støj fra drevet. brug dog ikke den power dvd version der følger med drevet da det kun afspiller i stereo.
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
Evt. kan anydvd hd sættes til at neddrosle hastigheden, så de ikke siger så meget.
Har BDC202. |
|
![]() |
|
deepmagic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 483 |
![]() |
Ja nu hvor jeg lige tænker mig lidt om brugte jeg faktisk også anydvd til at sætte hastigheden ned
![]() |
|
Samsung LE40M86BD
Samsung SMT-H3106 Pioneer VSX-LX51 Pioneer S-V50 7.1 Højttalersystem PS3 40gb Qnap TS-209 Pro II (2x 750GB) Logitech Harmony 895 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |