|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() Sendt: 01-September-2008 kl. 19:59 |
I forbindelse med Hifiklubben's tilbud (medlemstilbud) som starter på
torsdag har de tilbud på TARA Labs Omni højtalerkbel som jeg ville høre om der var nogle herinde der havde nogle erfaringer med. http://hifiklubben.dk/produkter/kabel/hoejttalerkabel/tara_l abs_omni_st_k abel_hvid.htm Det er til halvpris!! På forhånd tak for hjælpen |
|
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() |
Har selv købt det kabel. Det er fint nok, men du skal være obs på, at det er meget tykt! Minder mest af alt om et strømkabel! Selv skifter jeg det snart ud med et kabel, som fylder mindre
|
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Okay, det var rat at vide, hvad overvejer du at skifte det ud til?
Har selv kigget på QED Silver Anniversary, men ved ikke rigtigt hvad jeg skal kigge efter. ud over at det skal være 99.999 luftdri, men det er alle sammen jo. Regner snart med at tage et smut rundt til de forskellige forhandlere om høre hvad de anbefaler. QED Silver Anniversary: http://www.hifiklubben.dk/produkter/kabel/hoejttalerkabel/qe d_silver_anni versary_kabel_perlemor.htm |
|
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() |
Jeg har slet ikke viden eller indsigt nok til at anbefale noget - sorry. Men jeg vælger et eller andet i samme prisleje i Hifi-Klubben. Det skal dog være væsentligt tyndere |
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
![]() |
okay, jamen så er du vist ligeså lost som mig... hehe
Tager i hfk her i weekenden, og slår oss lige et smut om tc i århus hvis jeg kan nå det... Mange tak for hjælpen. mvh jonas |
|
|
|
![]() |
|
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
![]() |
Har QED i biwire, udgaven og syns virkelig det gav lyden et løft, så det er klart et kabel jeg vil anbefale.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Var oss nede i hfk i lørdags med et stykke af mit eget kabel for at
sammenligne, og det gav en del, så tror det bliver det... Forresten tak ![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |