recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Næsten tilfreds med Denon 3930
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNæsten tilfreds med Denon 3930

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Emne: Næsten tilfreds med Denon 3930
    Sendt: 01-September-2008 kl. 21:29

Jeg er en (næsten) lykkelig ejer af en Denon dvd-3930. Dejlig maskine!!!!

Der er dog en ting: Enkelte dvd-skiver, uden synlige defekter, skurrer og larmer ganske forfædeligt i skuffen...

Larmen er faktisk så slem at det kan sammenlignes med en nabo der benytter boremaskine i lejligheden ved siden af! "No shit" Det umuliggør at se filmen!

Har været ude for 2 eksempler: 24H  season 4 disk 3, og Mad Men, season 1 disk 2.

Dette er naturligvis ikke acceptabelt på en dvd-maskine der har en vejl. pris på 12000,-

Andre der har været ude for problemet? Eller som ved hvad det kan være, før jeg farer ned til HFK og klager min nød?

Andre skiver larmer overhovedet ikke, faktisk er 3930 den mest støjfri maskine jeg har haft i min samling (normalt)!

På forhånd tak!

Peter



Redigeret af Pede8000 - 01-September-2008 kl. 21:30
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12293
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2008 kl. 21:33
Har du prøvet at se hele dvd'en i stedet for bare at slukke når den brummer lidt? Min 2930'er brummer også lidt med mange skiver, men kun i starten og til nogle gange til sidst.
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2008 kl. 21:45

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Har du prøvet at se hele dvd'en i stedet for bare at slukke når den brummer lidt? Min 2930'er brummer også lidt med mange skiver, men kun i starten og til nogle gange til sidst.

Jeg lavede lige et forsøg på Mad Men. Ca 30 min inde i filmen stopper larmen. Man kan mærke at skiven vibrerer i skuffen og hele kabinettet ryster.... Underligt ikk??

Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Schjelde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 695
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2008 kl. 23:09

Ikke set mange film på min 2930 endnu, men den siger ikke en lyd ved afspilning. (kun når skuffen åbner og lukker siger den en dejlig lyd ift. tidligere afspillere hehe )

Kan der være en firmware der retter evt. disk kompabilitetsproblemer ?

Evt. den kan være indstillet til at søge efter SACD layer som kan være rettet i en firmware ?

Blot gæt fra min side...

Sony AF8 65
Onkyo 676
HDFury Vertex 2
ATV4K
B&O A9
Sonos rundt i huset
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu