|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kynde ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() Sendt: 01-September-2008 kl. 14:41 |
Hej, Jeg har fået bananstik på mine højttalerkabler, men de passer ikke umiddelbart ind i Onkyo 606. Jeg har så set på et andet forum at man skal bruge en skruetrækker til at fjerne den lille ring der gør stikket mindre. Er det noget andre kan bekræfte? Martin
|
|
![]() |
|
huztler ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Ja der sidder altid en lille gummiring i receiverens plugs.
Blot fjern dem |
|
![]() |
|
Kynde ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
Hej Huztler, Ok, tak for hjælpen. Man er bare lidt øm over nyt udstyr, så skruetrækkeren er ikke lige det første man hiver frem :=) Nu virker det fint. Martin
|
|
![]() |
|
chico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Hej Kynde! Hvor har du købt bananstik? - pris? |
|
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
|
|
![]() |
|
T800 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
her? http://www.av-connection.dk/
M.v.h. BF |
|
Pioneer 428XD,HD-EP30, PS3,5 stk. B&W M1,SPL1000R, Onkyo TX SR606 Silver
...We have no fate... HD Film |
|
![]() |
|
Spunk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
![]() |
Jeg har fundet nogle billige guld banan stik her
Ser umiddelbart rigtigt fornuftige ud til prisen... 11 kr. stk ![]() Har ihvertfald ikke fundet noget der ser tilnærmelsesvis ligeså godt ud til prisen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |