|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
askov ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Status: Offline Point: 121 |
![]() Sendt: 02-September-2008 kl. 16:09 |
Jeg har nogle ting som står inde i et skab, som jeg gerne ville kunne betjene med lågen lukket. Jeg ved godt kan kan få sådan nogle trådløse sender 2 ufo'er, men det synes jeg er lidt voldsomt.... Kan man ikke få en boks som man sætter inde ved tingene i skabet, og så en ledning i den med et lille øje som man lægger uden for skabet ? |
|
![]() |
|
dykker ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Hej måske er her lidt hjælp |
|
![]() |
|
askov ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Status: Offline Point: 121 |
![]() |
Ja lige præcis men, 800 kr synes jeg er lige i overkanten
|
|
![]() |
|
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() |
Jeg er selv glad for denne her: http://www.koz.dk/product.asp?product=1367 PS: Selve enheden er bygget sammen med modtager-øjet, men jeg synes nu, at den er ganske diskret at se på. |
|
![]() |
|
M-P-A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 387 |
![]() |
Bruger selv samme løsning - har smidt dobbeltklæbende tape på bunden og monteret den under mit px80, det virker perfekt og kan fange alle mine gemte apparaterer i min tv skænk. Eneste anke er at jeg kunne ønske at de 3 øjer var på særskilte kabler og ikke et langt - det ville give lidt mere rækkevidde. |
|
Samsung F7005 & Pana TH-42PX80E
Samsung 3126 + Netget 7700 HTPC Xbmc: Intel 2100-T, 8Gb ram, 64Gb SSD, mini itx. FilServer/ xpenology HP N54L, 8gb ram - 4x3TB WD Red |
|
![]() |
|
TBKeht ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-September-2008 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Jeg har en løsning med følgende http://www.koz.dk/product.asp?product=1347 Det gode ved denne er at man ikke har en modtager stående - Den virker ved at erstatte det ene batteri i fjernbetjeningen med et specielt batteri med indbygget radio sender. Den omdanner så IR signalerne til radio, som så sendet til "UFO'en" som du har stående inde i skabet. Det virker perfekt - HVER GANG - Det eneste men, er at senderen "Batteriet" jo kun kan sidde i én fjernbetjening. Så hvis der er flere forskellige apperater der skal betjenes i skabet skal du nok have fat i en multifjernbetjening - men der findes jo også nogle super fede... Jeg bruger min til min Fibernet TV-boks, som så er placeret i et helt andet rum - Man kan jo betjene den fra hele huset uden problemer |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Alternativt, kan man købe yderligere sender-batterier til de øvrige fjernbetjeninger - se her: http://www.koz.dk/product.asp?product=1364&sub=104 /Lars |
|
![]() |
|
BorgHammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 584 |
![]() |
Ikke nødvendigvis nogen smart løsning. Jeg havde faktisk bestilt denne løsning gennem Hi-Fi Klubben, og fandt det "sorte" hul lige i sidste øjeblik... Har man bare et alm. antal apperater som TV, Settopbox (Fiber eller YouSee TDC etc.), HDD/DVD optager, DVD, Blu-Ray, Sourround Reciever/forstærker, Mediebox osv. , så kan et hjem ikke klares uden en go universal fjernbetjening. Jeg har en Logitech Harmony, som har sin egen "ladeseng" med interne faste batterier. Den vil ikke kunne bruge sidste løsning. Bare som en advarsel jer der har avancerede modeller med egen lader Redigeret af BorgHammer - 07-September-2008 kl. 07:19 |
|
Samsung UE46ES7005 + USB HDD rec.
ONKYO TX-NR709 / BOSE / TViX Slim S1 + M6600 / Chromecast QNAP TS-439PRO 5,4Tb / SONOS / iPad2 / Logitech Harmony 895+RF-iR transmitt |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |