|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nunbaggi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 306 |
![]() Sendt: 02-September-2008 kl. 15:45 |
Jeg skal bruge windows xp og bruge den til fil server (NAS) Vil gerne gøre det så billigt så muligt, både indkøb og drift. Den skal stå i en kælder så ddet er ligemeget om den larmer,og skal ikk bruge grafik eller lyd til noget Hvad med dette MB: |
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Du skal da ha' sådan en her: http://www.pcworld.dk/art/10181?a=rss&i=0
Jeg kunne godt være fristet til at prøve at køre Media Portal frontend på den, men den kan ikke klare Blue-Ray, så den er ikke så fremtidssikret. Men som NAS boks må den da være noget nær perfekt med Gigabit og N- netværk. Med venlig hilsen Henrik Badsted |
|
![]() |
|
nunbaggi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 306 |
![]() |
ja den ser fin ud men med externe HDD bruger den også mere strøm. Min løsning koster 1700 og så skuller der gerne være flere muligheder |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |