|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() Sendt: 29-August-2008 kl. 20:51 |
det lyder bare spændende med denne, men er der nogen som ved hvornår den kommer. er der andre end mig som kan bruge en sådan? |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Hvis der er HDD i, så vil jeg også gerne have en...
![]() MVH |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
efter billedet så er der hdd i. hvad mon den kommer til at koste? men jeg har da droppet BD55 nu. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
UUhhh, Flemming, det kan være vi skal have gang i lidt fælleskøb... Billig bliver en nok ikke, men sådan som du køber BD afspillere, så må du da have råd til det...
![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
![]() |
om ikke andet kan man lavet et uofficielt fælleskøb, hvad kan den løbe op i, 10.000kr. det var der flere som troede omBD50, inden den kom. men 100% er det med hdd og under 10k, så skal jeg have en. er der ingen fra admin, som kender noget til ca. udgivelsesdato og prislag? |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
500GB harddisc i. og i au koster den, hvad der passer til 1000$. det ville være en fed pris, hvis det ikke var for alt det der skal lægges oven i prisen i dk. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
lidt flere info.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Hej Flemming,
Du kan hente manualen og se specifikationerne på den australske udgave her: http://www.panasonic.com.au/products/details.cfm?objectID=43 37 Jeg tvivler stærkt på at vi får denne at se i Danmark før 2010. Eneste mulighed for at optage HD materiale på den australske model er via DVB-T. Der mangler også CI-kortplads på modellen - men det kan selvfølgelig nå at komme på de næste modeller inden vi ser (betalings-) HD på DVB-T i Danmark. Der er iøvrigt ingen analog tuner i modellen - og ingen mulighed for at optage via HDMI.... Men det er da godt at se at der arbejdes på sagen.... bare Panasonic også var på DVB-C "bølgen" ![]() Edit: Det ser i øvrigt rigtig interessant ud at den har dual DVB-T tuner - og kan optage den udsendte transport strøm direkte til harddisken - og Blu-ray (altså ingen grund til yderligere komprimering i optageren)!! /Lars Redigeret af laursen - 29-August-2008 kl. 22:31 |
|
![]() |
|
![]() |
hej lars. hvis den først kommer i 2010, mon så ikke pana er kommet på dvb c inden? kan håbe. jeg synes bare den ser rigtig interessant ud. så er jeg fri for to maskiner. og kan så få en større forstærker. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Ja jeg synes også den ser rigtig spændende ud , og jeg trænger til at få udskiftet min HDD , jeg synes det er helt fint med dvb-t MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
og jo før jo bedre. bare kom med den nu.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Hr. Dam ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
har set den på en australsk prissøgnings side til ca 1700AUS$ = 7400kr Håber den kommer snart for jeg kan ikke vente til 2010 med at købe en blu-ray afspiller [edit] Link til en review http://www.gadgetguy.com.au/product.asp?m_review=152256 Redigeret af Hr. Dam - 30-August-2008 kl. 02:04 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |