recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forskelle på DVICO Tvix modeller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForskelle på DVICO Tvix modeller

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Baz Zerg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Emne: Forskelle på DVICO Tvix modeller
    Sendt: 04-September-2008 kl. 22:22

Davs kloge hoveder ;-)

Jeg sad og kigge lidt på DVICO Tvix medieboksene, men synes ikke der er de store forskelle op igennem modellerne, og ville lige sikre mig at jeg ikke bare har overset et eller andet væsentligt.

Der er naturligvis de klare design mæssige forskelle mellem M-4100SH/M-6500A og M-5100SH/M-7000A, men når man ser bort fra det kan jeg se følgende differenser i specifikationerne:

• M-6500A & M-7000A har HDMI 1.3, hvor M-4100SH & M5100SH kun har HDMI (uvist hvilken version, men antageligt v1.2).
  • M-4100SH & M5100SH har et Multi I/O Jack, hvilket M-6500A & M-7000A ikke.
  • M-6500A & M-7000A har ”double” op på memory.
  • M-7000A har understøttelse for WAV(DTS) og WAVPACK

Spørgsmål:
  1. De anvendte chipset er naturligvis forskellige hvilket også ses i de overstående punkter, men tilføjer det nyere chipset andre spændende funktioner?
  2. Hvad er pointen egentlig i det Multi I/O Jack stik der er i M-4100SH & M5100SH?
  3. Hvor meget har den ekstra memory at sige for afspilningen og den generelle brug/hastighed af Tvix’en?
  4. Hvor benyttes WAV(DTS) og WAVPACK, og er det noget man bare må have nu og/eller i fremtiden?

Var vist lige hvad jeg havde på hjertet lige pt. Håber i er i stand til at besvare mine spørgsmål.
Til top
Baz Zerg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2008 kl. 19:50
Der må da være bare en her inde der ved et eller andet om de forskellige Tvix modeller.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu