|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
reiler ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() Sendt: 02-September-2008 kl. 08:37 |
Hej Er der nogen der ved hvorfor guiden i mit mediacenter er på delvis svensk? Er det noget man kan gøre noget ved (Jeg ved godt man kan bruge alternative guider, men jeg synes det er så bøvlet at sætte op) MVH Michael |
|
mvh
Michael |
|
![]() |
|
h8red ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2006 Status: Offline Point: 333 |
![]() |
Bruger du tv-pack ? Efter jeg ændrede navnet til tv3 danmark, kom den på dansk |
|
![]() |
|
kolmorgen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2008 Sted: Sydney Status: Offline Point: 107 |
![]() |
Discovery, Disney mv. er også på svensk for mig...
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Især problematisk fordi "american chopper" "american Hotrod" "Mike Rowe" og mythbusters staves anderledes på svensk?Samme Sendetider....
Redigeret af Patriarken - 04-September-2008 kl. 17:15 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
h8red ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2006 Status: Offline Point: 333 |
![]() |
Ha´ det oplevede jeg sgu´ lige pludselig også... weird. Noget dansk og noget svensk... hehe |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |