|
|
Besvar ![]() |
Side 123 8> |
Forfatter | |
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() Sendt: 06-September-2008 kl. 15:46 |
Hvem forhandler Oppo i DK ?
De laver nogle god og billige DVD afspille, som kan noget andre ikke kan til prisen, bla. lave de indbygge scaler op til alle krav m.m. De komme jo også med en meget intrassnt Blu-ray afspiller, der også kan afspille SACD og DVD-Audio. Måske ville de værre en god iden, hvis CSN-Teknik fik (hvis der ikke er en fothandler) forhandling af Oppo i DK ? Redigeret af Startrek - 06-September-2008 kl. 15:52 |
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Det er nævnt i en tidligere tråd, at vi nok er for små til en lokal importør, men så er det jo heldigt at de kan købes i Sverige. |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Er der nogen som har et link til sverige da en OPPO 983 ser spændende ud. Eller kan man bare købe direkte http://www.opposhop.com/en/article/50/oppo_dv_983h_dvd_playe r_1080p_hdmi |
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Det link er til Sverige. |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Nogle der ved om OPPO´s DVD afspille kan bruges her i landet ?
Kunne værre sjovet med et teste af OPPO DV-983H vs Toshiba XD-E500, er næste sikke på at OPPO DV-983H se bedre ud i 1080p end Toshiba XD-E500 i 1080p, dem der har set Toshiba XD-E500 syndes at den ikke se god ud, som Toshiba gerne ville havde at det skal se ud. Redigeret af Startrek - 06-September-2008 kl. 17:30 |
|
![]() |
|
Schjelde ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 695 |
![]() |
Hvorfor skulle Oppo ikke virke i Danmark. Den virker fint i andre EU lande, så kan den vel også i Danmark. Følgende fra deres hjemmeside: "Note: "Scandinavia 1-2 business days" |
|
Sony AF8 65
Onkyo 676 HDFury Vertex 2 ATV4K B&O A9 Sonos rundt i huset |
|
![]() |
|
![]() |
Er der nogen som ved hvornår deres nye BD-Afspiller bliver tilgængelig?
|
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
![]() |
Mange Tak
![]() |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Der er nogen som har set en oppo dvdafspiller i funktion
|
|
![]() |
|
Schjelde ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 695 |
![]() |
Jeg har ikke set en Oppo i aktion, og derfor jeg valgte en anden end Oppo. Kunne aldrig finde på at smide penge efter noget kun anbefalet på forum... Mener www.areadvd.de havde en ret negativ test af den, ellers kun læst enten "ok" eller "gode" oplevelser om den. Bare man er tilfreds er alt godt....Jeg blev slået omkuld da jeg fik Denon 2930 ind af døren i forhold til min gamle Panasonic. |
|
Sony AF8 65
Onkyo 676 HDFury Vertex 2 ATV4K B&O A9 Sonos rundt i huset |
|
![]() |
|
![]() |
Regner ikke meget med teste fra www.areadvd.de, de har en mærklig
måde at teste på ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
De tyske reviews kan god være noget biased, så det giver jeg ikke meget for. Her er den testet med et noget andet resultat, hvor den ender i referenceklassen. |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |