|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
![]() Sendt: 07-September-2008 kl. 10:46 |
Efter at have rescannet for kanaler, har jeg i min kanalliste indsat DR1, DR2 og TV2(Lorry)-fra DIGITV biblioteket, da de alle kunne fanges på frekvens 370000, så man derfor kan optage disse kanaler samtidig (det er jo smart Men som den eneste kanal i programguiden (EPG'en) mangler nu TV2(Lorry), denne kanal optræder også som den eneste i kanallisten med et underbibliotek nemlig TV2( AC3). Hvis jeg indsætter TV2 på frkvens 594000 er der ingen problemer med EPG'en, men så kan jeg jo ikke se DR1 samtidig med optagelse af TV2 Hvordan får jeg TV2(Lorry) til at optræde i EPG'en ?? Redigeret af ajaj - 07-September-2008 kl. 11:02 |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Hvis du er DVB-T bruger (og det er du vel, når vi snakker DVBViewer og TV2) så er det bare at slette alle kanaler og skanne igen (Brug Landbaseret og Terestial (EUR), så finder den de 4 kanaler der findes på DVB-T, og EPG skulle fungerer helt automatisk
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
![]() |
Jeg er DVB-C bruger, dvs dvb-c tuner med viaccess cam og og et tdc kort, det virker perfekt. Jeg har slettet alle kanaler og skannet igen med samme resultat. Ingen TV2(lorry) frekvens 370000 i EPG'en. Ligger jeg den TV2 ind der også er på frekvens 594000 er den fint med i EPG'en. Men min plan var, at jeg kunne se og optage frit samtidigt mellem DR1, DR2 og TV2(Lorry) på frekvens 370000 hvor de alle ligger. Det kan jeg ikke hvis jeg bruger TV2 kanalen på frekvens 594000. Er der ikke en metode til manuelt at ligge en kanal ind i EPG'en ? Redigeret af ajaj - 07-September-2008 kl. 22:46 |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Beklager, jeg resonerede forkert. Jeg har desværre ingen viden om DVB-C Håber der er andre der kan hjælpe |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
For at få ordentlige EPG-data til de engelske satellit-kanaler med DVBviewer, havde jeg samme samme problemstilling... Der findes et grabber program, som kan hente XMLTV.data fra nettet. Og et importprogram til DVBviewer til xmltv-data, udviklet af #delphi. Det kræver at HTPC-en sættes op til en gang i døgnet at hente disse EPG-data og importere dem i DVBviewer. (windows task, det er nøje beskrevet i linket)
|
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |