recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zaptor i Aalborg (priser og tema pakker)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketZaptor i Aalborg (priser og tema pakker)

 Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Direkte link til dette indlæg Emne: Zaptor i Aalborg (priser og tema pakker)
    Sendt: 28-December-2007 kl. 17:57

(Syntes efterhånden de Zaptor tråde der kører er blevet alt for lange og alt for uoverskuelige, så jeg prøver lige at oprette (endnu) en meget specifik tråd.)

Så er de nye temapakker for Aalborg offentliggjort, og bortset fra at de umiddelbart er meget svære at gennemskue med den mildest talt uheldige navngivning, så tror jeg faktisk at mange enten kan spare penge eller få flere og bedre kanaler til samme pris!

Mht. navngivning, så er der tre tema pakker: Sport, Familie og "Nyheder og film"

Bemærk at de er helt uafhængige af stofa premium pakkerne Sport og Family! Der er et vist sammenfald af kanaler, men man kan ikke se nogen bliver overlappet 100% af en større pakke. Så hvis man fx. både ønsker "Extreme Sports" og "Viasat Golf" skal man have begge sports pakker.

Der er en lang række interessante ting i den brochure jeg fik i butikken i dag. Jeg kan desværre ikke finde den on-line, men jeg vil gerne skanne den ind og gøre den tilgængelig hvis nogen er interesseret. Diverse punkter:

Prisen for temapakkerne er ens, man betaler efter hvor mange man vil have.

Priserne for temapakkerne er pr. år, og kræver man har pakke 2. Pakke 2 alene= 1655/år, +1 tema= 2645/år, +2 tema=3095/år, +3 tema=3545/år

Dvs. første pakke koster 990/år, den næste 450/år og den sidste også 450/år, men bemærk at ved valg af alle 3 pakker følger stofa pakke 3 også med! Da prisen for pakke 3 alene også er 3545/år betyder det altså at man får alle tre temapakker uden merpris i forhold til at have pakke 3 alene!

Hvis man bestiller en eller flere temapakker får man gratis en Zaptor. Så lige for at skære det ud i pap: ”Hvis du i dag har pakke 3 og havde tænkt dig at fortsætte med det, kan du få en Zaptor plus 3 tema pakker gratis! (Altså lige bortset for et kortgebyr på 345/år)” Da folk med rette kan føle sig røvrendt hvis de lige har givet 995,- for Zaptor giver Stofa vist nok pengene tilbage igen, bortset fra de 345 i kortgebyr.

TV2-HD (edit: TV-Sport HD) kommer i HD-pakken. (Sammen med Silver og Discovery)

I forhold til at have pakke 3 i dag får man enkelte nye kanaler (næsten) uden merpris. Er det bare mig, eller er det ikke overvejene fornuftigt? (Eller har jeg misforstået noget?)



Redigeret af pdj1974 - 28-December-2007 kl. 22:27
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2007 kl. 18:46
Brochuren kan hentes her: http://stofaaalborgbro.uploadbag.com/
Jeg beklager den fylder 16mb, men jeg har ikke lige tid til at justere format eller komprimering...

/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
airfrede Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Januar-2007
Status: Offline
Point: 138
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2007 kl. 18:57

Hvorfor ikke linke til den mindre pdf fil? http://www.an-tv.dk/dk/information/meddelelser/progamoversig t_2008.htm

Men jo jeg regner også med at nedgradere til pakke 2 med nyheder og film tema pakken og så tage HD premium pakken.

Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2007 kl. 19:02
Oprindeligt skrevet af airfrede airfrede skrev:

Hvorfor ikke linke til den mindre pdf fil?

Nok fordi jeg ikke kunne finde den på Zaptor.dk eller Stofa.dk...
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2007 kl. 19:19
Stofa.dk har som sådan ikke noget med hvad der i temapakkerne - det bestemmer AN-TV.

Og ja... AN-TV har lavet pakkerne så ugennemskuelige man ikke kan forstå det.
Til top
Maller Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2007 kl. 19:54

Udmidbart vil jeg sige at det er en god handel for dem som allerede har pakke 3, da de får 9 - 10 kanaler mere for 0 Kr

Personligt glæder jeg mig til at få ESPN og NASN da de sender NHL kampe.

http://www.live2k.net
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2007 kl. 20:31
Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Og ja... AN-TV har lavet pakkerne så ugennemskuelige man ikke kan forstå det.

Efterhånden kan jeg forstå det, men jeg kan stadig ikke overskue præcist hvilke kanaler man får/mister ved at kombinere forskellige pakker. Et simpelt regneark med alle kanaler som rækker og alle pakker som kolonner ville gøre underværker...
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2007 kl. 21:04

hej

hvis man tager alle 3 tema pakker,har man så stadig alle de kananler man har i dag i analog kvallitet.Synes nogen gang at jeg flipper ud og ser analog ,fordi de skifter så langsom på zaptoren ,særlig sverige som jeg ser meget hihih så det er jo lidt træls.

hilsen agger

Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2007 kl. 22:21
Oprindeligt skrevet af agger agger skrev:

hvis man tager alle 3 tema pakker,har man så stadig alle de kananler man har i dag i analog kvallitet.

Ja, men kun hvis du tager alle tre tema pakker. Hvis man derimod dropper fx. TemaSport misser man hele pakke 3 som analog, og det er årsagen til at jeg nok tager alle tre tema pakker. Jeg har et par andre små tv i huset som ikke behøver en Zaptor, men som nødig vil undvære fx. Discovery, TV2-Film, Disney mm. analogt. Så er jeg nød til at tage alle tre pakker, selvom jeg nemt kunne undvære TemaSport kanalerne.
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
Doose77 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 183
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2007 kl. 10:15
Se jeg har kunne nøjes med den mindre pakke og en enkelt tema-pakke. Så personligt sparer jeg jo allerede omkring 1000kr. Jeg har nemlig ikke behov for kanaler som Disney og hvad der nu ellers er i family pakken. Jeg er lidt ked af at skulle af med tv2 sport men synes heller ikke jeg vil betale 450kr for den hvis jeg også gerne vil have HD pakken. Så for mig personligt er det en fin pakke inddeling de har lavet. Umiddelbart er jeg tilfreds. Dog er jeg noget utilfreds med de 450kr de vil have for at skifte pakke for at kunne få en tema pakke. Synes faktisk det er noget fis at skulle betale når nu de har lavet de på den her måde. 
Til top
Thomas M.M Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-December-2007
Status: Offline
Point: 70
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2007 kl. 13:08
Oprindeligt skrevet af pdj1974 pdj1974 skrev:

(Syntes efterhånden de Zaptor tråde der kører er blevet alt for lange og alt for uoverskuelige, så jeg prøver lige at oprette (endnu) en meget specifik tråd.)

Så er de nye temapakker for Aalborg offentliggjort, og bortset fra at de umiddelbart er meget svære at gennemskue med den mildest talt uheldige navngivning, så tror jeg faktisk at mange enten kan spare penge eller få flere og bedre kanaler til samme pris!

Mht. navngivning, så er der tre tema pakker: Sport, Familie og "Nyheder og film"

Bemærk at de er helt uafhængige af stofa premium pakkerne Sport og Family! Der er et vist sammenfald af kanaler, men man kan ikke se nogen bliver overlappet 100% af en større pakke. Så hvis man fx. både ønsker "Extreme Sports" og "Viasat Golf" skal man have begge sports pakker.

Der er en lang række interessante ting i den brochure jeg fik i butikken i dag. Jeg kan desværre ikke finde den on-line, men jeg vil gerne skanne den ind og gøre den tilgængelig hvis nogen er interesseret. Diverse punkter:

Prisen for temapakkerne er ens, man betaler efter hvor mange man vil have.

Priserne for temapakkerne er pr. år, og kræver man har pakke 2. Pakke 2 alene= 1655/år, +1 tema= 2645/år, +2 tema=3095/år, +3 tema=3545/år

Dvs. første pakke koster 990/år, den næste 450/år og den sidste også 450/år, men bemærk at ved valg af alle 3 pakker følger stofa pakke 3 også med! Da prisen for pakke 3 alene også er 3545/år betyder det altså at man får alle tre temapakker uden merpris i forhold til at have pakke 3 alene!

Hvis man bestiller en eller flere temapakker får man gratis en Zaptor. Så lige for at skære det ud i pap: ”Hvis du i dag har pakke 3 og havde tænkt dig at fortsætte med det, kan du få en Zaptor plus 3 tema pakker gratis! (Altså lige bortset for et kortgebyr på 345/år)” Da folk med rette kan føle sig røvrendt hvis de lige har givet 995,- for Zaptor giver Stofa vist nok pengene tilbage igen, bortset fra de 345 i kortgebyr.

TV2-HD (edit: TV-Sport HD) kommer i HD-pakken. (Sammen med Silver og Discovery)

I forhold til at have pakke 3 i dag får man enkelte nye kanaler (næsten) uden merpris. Er det bare mig, eller er det ikke overvejene fornuftigt? (Eller har jeg misforstået noget?)

Kan godt være det er mig der er dum, men hvor læser du det tilbud?

Som jeg læser det, koster den digitale pakke 3 (som inkluderer det samme), det samme som den analoge pakke 3. Dertil skal man fremover betale yderligere 995 (1. år), og derefter 375 (pr. år).

Det er vel prisen for at få digitalt tv, og "beholde" pakke 3.??

Til top
Mylle37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 217
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2007 kl. 13:28

Ved køb af Zaptoren + én temapakke gennem AN-TV får man Zaptoren oveni - så der skal ikke betales 995 ekstra. Men de 375 pr. år for kortet er rigtigt - i "gamle" dage betalte man dette kortgebyr + 50 kr. om måneden for det digitale spejl.

Jeg vil mene, at Zaptoren er en forbedring for dem, der tidligere har haft pakke 3 - man kan vælge nogle kanaler fra, hvis man ikke ønsker alle kanaler fra pakke 3. På den måde bliver det billigere + man får signalet digitalt.

Jeg er selv på pakke 2, hvor fordelen er, at jeg ikke længere skal købe hele pakke 3 for at få flere kanaler. Nu kan man "nøjes" med en temapakke.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu