recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Søger sampler blu-ray
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSøger sampler blu-ray

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Zepp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 233
Direkte link til dette indlæg Emne: Søger sampler blu-ray
    Sendt: 04-September-2008 kl. 23:39
Ja, jeg søger en god sampler blu-ray.

Der er flere på markedet men jeg kan virkelig ikke overskue hvilken jeg skal bruge eller om nogen af dem vil leve op til mine forventninger :)

Jeg kunne godt tænke mig en skive til at vise vennerne osv. når de ikke har set HD før! Med det bedste billede og bedste lyd HD kan levere.

Jeg plejer at smide spiderman 3 på eller en anden god blu-ray. Men jeg kunne godt tænke mig noget bredere som viser klips fra flere film osv.

Jeg bliver altid selv imponeret over den forfilm som kører til nogle film! Og kunne sådan set godt tænke mig noget lignende den bare længere og bedre osv. osv. :) Det behøver ikke nødvendigvis at være så "actionfyldt" Bare det virkelig leverer både lydmæssigt og billedemæssigt!

findes der sådan en sampler skive på markedet? eller er det kun billeder / aquarium osv. osv. som ikke rigtig har nogen interesse.

Til top
Zepp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2008 kl. 11:09
op..

og, er der nogen der kan forklare mig hvad DVE HD basics er? Hvad er der på skiven? :)
Til top
Zepp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2008 kl. 11:16
http://www.find-dvd.co.uk/DVDI6999.htm

er der noget ved den? HD scape sampler? :)

Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2007
Point: 1368
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2008 kl. 14:45

Tror ikke rigtig at der findes sådan en skive endnu..

Du du kan jo altid købe den nye rambo.. der er alt hvad hjerte kan ønske sig både på lyd og billede siden..

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu