|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() Sendt: 09-September-2008 kl. 09:01 |
Jeg har sat mit anlæg til når jeg bare ser normal tv, men jeg opdager ofte at subwooferen ikke er sat til, for så lige pludselig at virke :/ Jeg læste så under debaten om velodyne sub'en at det er noget med at de kunne lave noget lignende samme nummer. Er der en eller anden auto on/off knap man skal trykke på? eller hvad sker ?
|
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Hvis det er fordi din subwoofer ikke altid tænder, hvis du spiller for lavt. Så skal du bare skrue op subwoofer level på din receiver og ned på din subwoofer, så lyden passer sammen, det hjælp hos mig.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Den er ikke justeret korrekt i forhold til de øverige højttalere, og det skal den for virke rigtigt, denne side kan hjælpe dig med den rigtige indstilling: www.frequence.dk/sites/toner.htm |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |