|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Habanero ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2008 Status: Offline Point: 92 |
![]() Sendt: 09-September-2008 kl. 10:25 |
For alle dem der har ledt efter et blu-ray slot-in drev til fx. HFX mini til under 5000 kr eller hvad det nu er UJ-225 koster i dag, er der lys forude. 12/9 skulle dette være på lager http://www.mcubed-store.com/catalog/product_info.php?product s_id=290&osCsid=c9ec90b1efe035bbce7e961a38909ebb Og i en "indpakket" udgave: http://www.mcubed-store.com/catalog/product_info.php?product s_id=291 Stadigvæk ikke just billigt, men omsider er der konkurrence på markedet. |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Det er lige hvad jeg har kigget efter, det må være det 5600S drev som blev lanceret i februar. har jeg ledt længe efter, det er så ikke en brænder, men klare mig nok uden.. Skal lige siges at mcubed store sikkert tager en del i overpris, må prøve at se om man ikke kan finde det andre steder til en lavere pris.. Hmm ikke lige til at finde, det har åbenbart været på marked noget tid, dell bruger det også i deres bærebare, men det sælges åbenbart ikke løst til hardware butikker.. lidt surt.. Redigeret af Pizzabager - 09-September-2008 kl. 10:58 |
|
![]() |
|
Habanero ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2008 Status: Offline Point: 92 |
![]() |
Har også ledt efter alternative priser efter jeg så det må Mcubed, men kan ikke finde andre steder. Hvis du finder noget, så sig lige til.
|
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Skal nok skrive hvis jeg finder noget.. :)
|
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Leder også efter et Blu-ray laptop drev i øjeblikket.
Møg-irriterende at de ikke kan nosse sig færdige til at smide det ud til forbrugerne ![]() Har nogle bekendte der er i USA i øjeblikket, og har fået dem til at kigge efter om der måske er udkommet noget derovre. Der vil prisen så nok også være lidt bedre, pga dollarkursen, men det er ikke rigtigt til at vide. |
|
![]() |
|
![]() |
man har længe kunne få et BC-5500a/s, som er et laptop drev, med skuffe.. man har også kunne få et Slot in drev længe, men til alt for høje priser.. |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Hvorhenne? Jeg kan slet ikke finde nogle laptop drev herhjemme, hvis jeg søger inde på edbpriser.
|
|
![]() |
|
![]() |
det stod vist i en forkert kategori Og her. http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=444874&am p;searchArea=products&Soegeord=5500a Redigeret af Pizzabager - 10-September-2008 kl. 10:19 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
Men Pizzabager, de er jo ikke Slot-In. Det var jo det hele indlægget handlede om ;)
|
|
![]() |
|
![]() |
han skrev: Hvorhenne? Jeg kan slet ikke finde nogle laptop drev herhjemme, hvis jeg søger inde på edbpriser. og jeg svarede med link til drev, der stod ikke noget om han søgte slot in drev. |
|
![]() |
|
![]() |
Nagash, det var fordi Pizzabager svarede på mit
spørgsmål, som ikke kun havde noget med det oprindelige spørgsmål at gøre. Jeg har nemlig ikke været istand til overhovedet at finde laptop drev herhjemme, det har Pizzabager nu hjulpet mig med - omend jeg absolut hellere ville have et Slot-In, så er det muligt det for mig bare ender med at blive et almindeligt da det andet nok er alt for dyrt. |
|
![]() |
|
![]() |
Men det drev som habanero linker til op øverst, er da okay i pris, ikke meget dyrere end det med skuffe da, selvom der lige kommer fragt på også..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |