|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Martin P ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 10-September-2008 kl. 16:20 |
Hej med jer Jeg skal til at lave en htpc, og jeg har fundet de ting som jeg skal bruge (Tror jeg) jeg vil meget gerne have hvis i vil kikke på sagerne og give jeres råd, da det jo er dumt at lave noget man ikke kan bruge. Det skal sættes til mit Sony Bravia 42", jeg har unladt et dvd drev da jeg har et sony dave-is10 surround. Det er min mening at systemet skal erstatte min Dreambox 800 hd, og min bluetinum Netværks WiFi DVD - BT-DNP2901. Skal der udover skulle afvikle x264 på forhånd tak List Kabinet : Antec New Selution NSK 2480-EC Bundkort: Gigabyte Ga-Ma78GM-s2H Prosesor: AMD Atlon x2 4850e 1mb Ram : 2 GB Kingston Hyberx Tvkort : Hauppauge Wintv Hvr-4000 Hdd : Seagete Barracuda 72000.9 500Gb Software Windows xp pro Power Cinema 5.
|
|
![]() |
|
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
Ved valg af harddisk ville jeg følge anbefalingerne på silentpcreviews Recommended Hard Drives.
Læg mærke til den gule boks øverst, hvor der står, at Barracuda støjer ved søgning. Længere nede på siden er der en tabel over de diske, de anbefaler. Bundkort, CPU og RAM er brugt flere gange i dette forum, og det lader til at være ok. Der er en ny 45 W CPU på vej, 5050e på 2,6 GHz. Den kunne du overveje, da der ikke er så meget CPU-overskud ved afspilning af x264. De andre ting har jeg ingen mening om. |
|
![]() |
|
Martin P ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
ok fint det lader til at det er en fornuftig htpc, skal bare smide en støre cpu der i.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |