|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brivani ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() Sendt: 10-September-2008 kl. 20:41 |
Er der nogle der ved om man kan ændre IP adressen på squezzebox reciver og controller. For min ZyXel fra Fullrate admistrere kun IP adresser op ti xxx.xxx.x.200, så tanken var at sætte reciver og controller over 200 på nogle faste IP adresser, og lade min 3Com WIFI admistrere reviver og controller. så kunne det måske tænkes at jeg slap for at controller mister forbindelsen. |
|
Brian Nielsen
Panasonic TH-42PZ85E / Panasonic SA-XR59 / Zaptor Motorola |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Det bliver måske mulig fra 7.3 - ellers er det en der har lavet et program så man kan : http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=43722
Redigeret af kim.t - 10-September-2008 kl. 21:17 |
|
![]() |
|
![]() |
|
Brivani ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() |
Kim.t Ved du om jeg så skal downloade den version af squezzeCenter der hedder "Perl Source Code (tar.gz)" for at ændre ip adresserne, med det program der hedder ActiveState perl, hvis jeg har forstået det rigtigt. på forhånd tak. |
|
Brian Nielsen
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Jeg har ikke prøvet det, men som jeg ar forstået det så er det som sådan ikke perl version af SC du skal bruge, men det værktøj du skal bruge til at ændre IP'en kræver en form for perl runtime. Du skulle kunne gøre det fra en Windows maskine. Hvis du har en Linux maskine så er det vist ikke nødvendigt. |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Ok, men jeg giver op p.t. og trækker et kabel, så håber jeg, at det bliver muligt i en af de kommende ver. 7.3 eller 7.4.' Men du skal forløbelig have tak for hjælpen. |
|
Brian Nielsen
|
![]() |
|
pehansen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
![]() |
Man kan sætte recieverens IP fast, se evt. manualen, hvis ikke den får en DHCP adresse, så kan man vælge "use static address"
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |