|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
-chiller- ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 10-September-2008 kl. 19:09 |
||
Hej. Efter en reinstallering kan jeg ikke få programoversigten til at vise tv2? TV2 har samtidigt skiftet navn fra TV2 Danmark til TV2 Lorry, så det er nok derfor. Nogen der har en ide om hvordan jeg kan få programguiden til igen at vise TV2´s udsendelser? Mvh |
|||
![]() |
|||
Neurobrain ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
||
Har det samme problem dog har jeg ikke reinstalleret.....fandme flot!
|
|||
![]() |
|||
Psudo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
||
Mener man bare skal omdøbe den til tv2 danmark så lystere den igen, da jeg måtte "omtune" sidst var min discovery channel på norsk, men ved at omdøbe den til Discovery så faldt den til patten. V.H. Psudo |
|||
![]() |
|||
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
||
Hvordan omdøber man?
|
|||
![]() |
|||
Psudo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
||
Kun testet på pre-Tvpack2008 -Indstillinger>TV>Program Guide>Føj Programguider til kanal |
|||
![]() |
|||
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
||
Er det det samme som Fiji som jeg kjan hente via en anden tråd? Har ikke rigtig turde installerede den, men så længe man ikke leger med HD TV er der vel ikke noget i vejen for at installere det. Vil MCE stadig være på dansk? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det jeg har bemærket med Fiji er at optagelserne har fået ny fil endelse (.wtv) hvilket bevirker at pre fiji maskiner ikke kan afspille de nye optagelser f.eks over streaming. V.H. Psudo Redigeret af Psudo - 12-September-2008 kl. 09:21 |
|||
![]() |
|||
LarsenLP ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Status: Offline Point: 85 |
![]() |
||
I Fiji kan man bare stille sig på kanalen i guiden, trykke "I" og vælge "Edit Channel". Herinde kan man omdøbe, ændre/tilføje guide data mv. Hvis du har Fire-/FloppyDTV tuner, skal du være opmærksom på, at der i Fiji er irriterende pixelering på TV3+ og BBC Prime... MCE bør stadig være på dansk. Jeg har ikke selv testet det, da jeg har UK, men jeg har læst om andre med lokale udgaver af Vista, der har rost TV Pack for at respektere sproget. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
installerede Fiji - fandt det via linket i Fiji tråden - det kan være et gammelt build. Nu fortællerMCE mig at der ikke er nogen tuner insalleret - har prøvet at geninstallere. Vista genkender mit Hauppauge pvr-500 som tuner kort, men MCe påstår at jeg ikke har tuner. Samtidig kan jeg ikke afspille DVD via MCE - den fortæller mig at der ikke er installeret dekoder. Jeg kan sagtens afspille DVD via Media Player 11 Så Fiji er på vej afmaskinen igen, men jeg savner godt nok EPG på Tv2 |
|||
![]() |
|||
lhulvej ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2005 Status: Offline Point: 39 |
![]() |
||
Problemet er fejlmeldt til Microsoft: http://thegreenbutton.com/forums/293504/ShowThread.aspx#2935 04 Forhåbentligt kan de få fikset problemet hurtigt hos content provideren. |
|||
![]() |
|||
-chiller- ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
||
Super, tak for de mange svar. Jeg tror jeg vil afvente at microsoft for rettet det.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |