|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jan160674 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Juli-2008 Status: Offline Point: 504 |
![]() Sendt: 14-Juli-2008 kl. 19:27 |
Jeg har en PS3 som jeg gerne vil ligge billeder og musik over på. Jeg tænkte det nemmeste ville være at kopiere dem direkte fra PC til PS3 via mit trådløse netværk, men aner ikke hvordan jeg sætter dette op. Jeg har delt mapperne på min PC og den er tilsluttet samme trådløse net som PS3, men hvordan tilgår jeg mapperne fra PS3?
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Sæt Media Player op, så kan du finde de filer/mapper som du deler deri. Derefter kan du kopiere dem over på PS3. Men det nemmest ville være bare at afspille/streame dem direkte, medmindre du gerne vil slippe for at have din PC tændt, når du skal se billeder og høre musik. Alternativ køb en NAS som PS3 understøtter. Smid alle dine medie filer derover, og hav den kørende. Jeg bruger selv en Synology 207+ til samme formål.
|
|
![]() |
|
jrued ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2008 Sted: Kbh K, Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
Kan man gøre samme trick fra en mac til ps3. altså hvor man streamer direkte?
|
|
![]() |
|
Minkz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
Hey har lige købt mig en ps3
![]() |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Du kan se den i WMP eller andet software du bruger til at streame med. du kan dog ikke tilgå filer på PS3 eller noget andet.
|
|
![]() |
|
Marniman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() |
Det bedste jeg har fundet til det er TVersity <- søg på google. Der er ligetil og fungerer, oftest, upåklageligt. Desværre har SONY valgt at netsharing skal køre via UPNP som, i min mening, nok er det værste crap. Men prøv med TVersity og installer det på din PC. Så dukker der et ikon op på PS3'eren i de forskellige menu'er.
|
|
Mvh. Martin
|
|
![]() |
|
weaverdk ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Det letteste program for tilgang til PC´ens musik, video og billedefiler er efter min mening Twonky som findes til både PC og MAC. www.twonkyvision.com
Her deler man de pågældende filer fra et webbaseret interface. Du kan så via PS3 downloade filer ned til harddisken. Men altså ikke fra PS3 til PC. |
|
|
Minkz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
okay kanon
![]() |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
Twonky fungerer eminent, så det vil jeg gerne tilslutte mig, har det kørende fra en NAS, og eneste begrænsning er PS3's understøttelse af kun ganske få divx og xvid codecs, der er XBOX360 klart overlegen, og langt mere tolerant over for fejl i stream/filer
men til billeder og musik syns jeg det funker :-) |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
![]() |
kan du sagtens, før jeg købte en nas boks brugte jeg media link.. super nemt og godt program |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |