|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() Sendt: 11-September-2008 kl. 21:25 |
Heeey Jeg har fundet nogen music videoer i 1080i på nettet. Rigtig nice kvali Men jeg kunne godt tænke min at få dem lagt over på min PS3, men den kan ikke afspille .ts filer. Men er der ikke et program der kan lave dem om uden at ødelægge kvaliteten ??
|
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
Kan den ikke afspille .ts filer? Det mente jeg den kunne.
Men du kan vist nok re-muxe dem til VOB-filer, som den kan afspiller. Kan ikke lige huske programmet, der skal bruges... |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
Den kunne så godt afspille dem alligevel. Havde bare ikke fået dem lagt i rigtig mapper. Har både lagt en .ts og en WMV fil over på en USB enhed. De starter med det samme men der er ikke noget lyd på ?? |
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
.ts er ikke en filtype, men en container, ligesom .avi
og .mkv. Derfor kan der være stor forskel på om man kan afspille forskellige .ts, da det kommer helt an på hvilket codec selve videofilen i containeren er lagret med. |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Er ikke helt med Som jeg forstår .ts er det Transport Stream og dermed det som udbyderne sender "råt" og dermed det mest "native" format og dermed ikke en container. Eller tager jeg fejl? |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Du tager fejl, Mcenterfreak Det svare til at .VOB er MPEG2 format.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ved I så hvordan jeg kan lave dem om til .VOB filer ?? Det gælder jo begge formater.. WMV og .ts Men når jeg prøvet at afspille dem der er i alm (skod) kvalitet, er der lyd og billed. Det skal siges de er i avi format. Redigeret af tupac85 - 12-September-2008 kl. 11:07 |
|
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Ja du har ret Var lige inde på wiki og checke |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |