|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() Sendt: 11-September-2008 kl. 21:37 |
Jeg har fået mig en PS3 80GB med firmware 2.36 (jeg troede ikke, at helt nye modeller havde så gammel firmware). Jeg skal bruge mindst version 2.41 for at spille det spil, jeg har købt med.
Jeg vil helst undgå den update 2.42, man henter via opdateringsfunktionen, da denne version åbenbart på nogle maskiner fremprovokerer læsefejl på skiverne. Er der et sted, man kan downloade update 2.41? Google er for en gangs skyld ikke til meget hjælp. |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
Nej - du kan kun hente nyeste version (med mindre nogen har en gemt udgave).
Men hvis du ikke kører med seneste udgave, så kan du sandsynligvis ikke benytte online-funktionerne i PS3 og mange af spillene... |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
broeman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
Ja, har man ikke den sidste nye firmware, kan man ikke få adgang til Playstation Store. Men prøv at lede på google og så evt. overføre det via usb, hvis du mener den er bedre.
|
|
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109 Sony Playstation 3/40, 250GB Triax HD409VA (m/Boxer) XMBCUbuntu HTPC |
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Mit problem er som sagt, at jeg ikke kan finde den med Google.
Med det dårlige ry, som 2.42 har, skulle man tro, at nogen havde lagt tidligere versioner til download, men jeg kan ikke finde noget som helst af den slags. Jeg er klar over, at jeg ikke kan komme online uden 2.42, men det kan jeg indtil videre leve med. |
|
![]() |
|
hm66 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
hej En hurtig søgning gav bla. dette http://www.torrentreactor.net/find/ps3-firmware-2.41 ved dog ikke om den er real |
|
![]() |
|
![]() |
Tja, der er 5 forskellige downloads med vidt forskellige størrelser, og de hævder alle at være 2.41 full version. Jeg havde nok mere håbet, at et af de store gamer-sites havde den som "officiel" download. |
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() |
Hvor har du set at version 2.42 skulle give problemer?
|
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() |
Jeg har ingen problemer med den nyeste FW
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
Per Korshøj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
![]() |
Og så vidt jeg ved skabte 2.41 problemer med GTA4
|
|
Per Korshøj
|
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
2.42 virker perfekt på min PS3.
|
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Jeg har heller ingen problemer med 2.42. |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Jeg har heller ingen problemer med 2.42
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |