|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nkt1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 474 |
![]() Sendt: 12-September-2008 kl. 09:57 |
hej Forum, jeg overvejer kraftigt en af disse mediaafspillere, men da jeg skal bruge den primært til musik afspilning, med jukeboksfunktion, så er dette en vigtig faktor... Og så spørgsmålet - hvor gode/dårlige er de 2 nævnte afspillere til lyd/mp3 - dvs at lave playlists/jukeboksfunktion/lydmæssigt hvis de bliver koblet til en receiver..! Kan de bruges til internetradio, uden du skal have en pc tændt..? Mange tak på forhånd for info Redigeret af nkt1 - 12-September-2008 kl. 10:05 |
|
![]() |
|
popcorn ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 316 |
![]() |
Det er ikke musik afspillere og har kun helt basal filafspilning af et par audioformater uden nogen fancy dikkedarer af nogen art - så hvis det er det primære formål bør du istedet kigge på nogle af de dedikerede løsninger til dette. Squeesebox og hvad de nu hedder. Nej de kan ikke bruges til internet radio i den forstand.
|
|
Popcorn Hour NMT A-100/A-110/C-200
(Spawn på job) |
|
![]() |
|
nkt1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 474 |
![]() |
Hej igen og tak for svar, Det er jo ikke fordi jeg ikke vil bruge den til film/billeder, men er blot meget interesseret i musikdelen. En squeezebox skal det ikke være, da den kun kan afspille musik, og det er mediacenter jeg leder efter til musik/film og billeder, som en af de 2 nævnte modeller. Jeg har idag en gammel xbox med XBMC installeret, men synes det er irriterende at have ledninger liggende til controller, samt at du skal starte den manuelt, og at den støjer en del når det bruger den, og alle disse ting vil der ikke være ved en PCH eller en Istar mini, dog vil jeg blot forsikre mig at lyden vil være ligeså god, og at bruger fladen er ligesågod som i XBMC..... PCH eller Istar kan den : 1. Lave playlister til musik, eller skal du selv gøre det i mapper når du overfører filer..? 2. Køre visualiseringer (Baggrund) under afspilning af musik og vise albumcovers.? 3. Lave slideshows med billeder 4. Lyder den godt sat til et anlæg eller..? Min Xbox lyder glimrende til musik via Coax udgang 5. Hvordan er støjniveau med en harddisk i den..? (PCH) 6. jeg synes da menuerne ser ok ud på PCH hjemmeside, men har selvfølgelig ikke set det live, er det ok brugerflade..? Håber i kan hjælpe med lidt mere info og god weekend..
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Lav dig en Vista MCE boks...Den kan det du efterspørger, en billig remote der passer til er ligeledes at finde.. |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Patriarken, Se nu har du jo vækket min interesse. Hvor ka man læse mere om Vista MCE boks, synes ikke rigtigt jeg kan finde noget info |
|
![]() |
|
![]() |
Sorry har fundet det under MCE tråden
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |