|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Xaco ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() Sendt: 13-September-2008 kl. 16:11 |
Hejsa
Jeg har fået mig et Prosonic 32 tommers fjernsyn til soveværelset, og det skulle gerne op og hænge. Jeg kigger dog bag på fjernsynet og de huller der er der ser sgu ikke ud til at passe nogen steder, de eneste huller jeg lige kunne forestille mig skal bruges til sådan noget er ca. 40 cm fra hinadnen i bredden og 10cm i højden. Er der et eller andet system jeg har overset eller har Prosonic bare sine helt egne mål? I så fald findes der nogen "justerbare" ophæng? |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Xaco Det lyder som noget VESA 400-100 (40 x 10 cm) Der findes mange beslag, hvor afstanden til hullerne kan justeres (eksempel). Hvis du har et Silvan eller et Harald Nyborg i nærheden, så kan du finde dem billigt der. /Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Xaco ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Tusind tak! Jeg kører til Silvan og finder betonboret
frem :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |