|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
Damhus ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
![]() Sendt: 16-September-2008 kl. 18:49 |
||
Er der nogen der kender denne her? Er det noget der virker? |
|||
![]() |
|||
rasmusklump ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2005 Sted: Odense Status: Offline Point: 67 |
![]() |
||
Hej. Ja, jeg har selv den tidligere model der hedder 370A , den er uden hdmi og wireless. Har haft den i 2 år nu og den afspiller alt hvad man kan tænke sig. Blev introduceret af en ven, der havde en - og som kender ham der har denne lille shop http://www.l33t-tek.dk/catalog/product_info.php?products_id= 38&osCsid=c753a16360cdec33c9031b697697e5f4 Med venlig hilsen.
|
|||
![]() |
|||
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
||
Den på Ebay er med det gamle Sigma chipset 8623, og den på den danske side er med et endnu ældre chipset (EM8511)... Se forskellene her: http://www.sigmadesigns.com/public/Products/EM8620L/EM8620L_ series.html
Du skulle hellere tage et kik på en af de NMT-baserede afspillere (med 8635 chipset) som fx PopCorn Hour. Den kan fås for 1600,- hos Komplett her i DK. Du kan læse mere om PopCorn Hour i tråden her, og du kan finde en masse information om diverse medie-afspillere på www.mpcclub.com. |
|||
![]() |
|||
Bergur ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2008 Status: Offline Point: 36 |
![]() |
||
Hvor stor en harddisk kan man bestille den med?
![]() |
|||
![]() |
|||
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
||
Hvilken én? Popcorn-maskinen? Den sætter du selv harddisk i, så du kan bare tage den største du kan finde med PATA/ IDE. |
|||
![]() |
|||
Bergur ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2008 Status: Offline Point: 36 |
![]() |
||
Jeg mente faktisk Sarotechen PATA/IDE er desværre sort snak for mig |
|||
![]() |
|||
Damhus ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
![]() |
||
Tak. Jeg faldt bare lige over den og var nysgerrig. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Parallel ATA (PATA) er det interface/ stik, harddisken skal have for at kunne sættes i PopCorn Hour A-100. Sarotech'en og PopCorn Hour A-110 benytter harddiske med Serial ATA (SATA) interface. Ellers tror jeg ikke der er nogen begrænsninger mht. hvor stor en disk du kan sætte i. |
|||
![]() |
|||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
||
SATA = Seriel ATA => "nye" harddiske Ser umiddelbart ingen problemer med 1TB eller større diske - bare det er PATA da det er hvad PCH'en benytter. (Den nye PCH-A110 benytter SATA) /Tommy |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |