|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Fuhr ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() Sendt: 17-September-2008 kl. 22:28 |
Hej, alle xbox gamere.. Jeg vil lige informere jer om denne hjemmeside, hvis ikke i allerede kender den. Her kan du købe xbox live gold memebership i 13 måneder for 47.00 dollar = 250 kr., og det virker perfekt da jeg lige har oprettet det for 10 min. siden. Der er også rigtig god service. Da jeg havde bestilt det, blev der ringet fra boxeddeal, og sagt at de sender registreringskoden nu (NICE).. Du behøver dog paypal som du kan oprette på www.paypal.com Værsgo :D |
|
![]() |
|
centric ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Vil lige supplere med følgende billige Xbox Live relateret butikker:
gamehubs.com gamepointsnow.com jasper1675.com weeklygamedeal.com Redigeret af centric - 17-September-2008 kl. 22:47 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |