Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
PeterG
Junior bruger
Oprettet: 15-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 39
|
Emne: Logitech Harmony One Sendt: 15-September-2008 kl. 19:02 |
Hej forum,
Er der andre herinde, der har problemer med - eller ikke har mulighed for, at opdatere Harmony One remoten?
Jeg hentede Logitech's nye software (Version 7.5) i går aftes, og derefter kan jeg ikke opdatere fjernbetjeningen. Jeg får bare denne meddelse: "Siden kan ikke vises"
Jeg må indrømme at min skepsis over, at hele min opsætning befinder sig på en server hos Logitech - desværre ser ud til være begrundet!
/Peter
|
 |
9900Nielsen
Bruger
Oprettet: 20-April-2008
Point: 84
|
Sendt: 15-September-2008 kl. 19:07 |
Jeg har samme problem, kører Vista. Kan dog få det til at virke på en XP boks.
|
 |
Perls
Bruger
Oprettet: 31-Juli-2007
Point: 249
|
Sendt: 15-September-2008 kl. 20:48 |
Jeg har kørt 7.5 et stykke tid...og jeg har ingen problemmer
|
 |
meta
Guld medlem
Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Point: 1564
|
Sendt: 15-September-2008 kl. 21:08 |
Kører også med 7.5 og havde ingen problemer i weekenden
|
+ 70 positive handler!
|
 |
PeterG
Junior bruger
|
Sendt: 16-September-2008 kl. 09:00 |
Tak for jeres responce.
Jeg kan dog stadig ikke få lov til at opdatere den, hverken på min Vista eller min XP maskine.
Jeg må prøve at ringe til Logitech.
/Peter
|
 |
sickchild
Guld medlem
Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Point: 801
|
Sendt: 17-September-2008 kl. 08:32 |
Hey jeg har selv tidligere haft samme problem, og ringede til logitech mange gange men intet hjalp op til sidst skulle den sendes ind, Men da jeg sad og kiggede lidt på nettet, fandt jeg det jeg manglede, simpelthen og slette alt det man havde lavet, jeg ved det er et stort arbejde og lave alle tingene, men vis det er sidste udvej syntes jeg du skulle prøve, det virkede på min.
og når du så skal opdatere forfra så lav en aktivitet af gangen og opdater den, ved det er lidt langsomeligt, men det kan være en aktivitet som laver fejlen og gør du ikke kan opdatere den.
kan også være et komponent der gør det..
|
 |
PeterG
Junior bruger
|
Sendt: 17-September-2008 kl. 22:02 |
Update til min Harmony sag.
Jeg ringede til Logitech support 2 gange.
Første gang blev jeg anbefalet, at køre opdateringen med firewall og antivirus slukket. Det hjalp ikke.
Ved anden henvendelse fik jeg besked - fra en flink engelsk talende dame , at jeg kunne prøve at opdatere min Harmony i "safe mode" (batteriet tages ud, og indsættes medens tænd/sluk knappen øverst holdes nede - indtil fjernbetjeningen viser "safe mode" i displayet). Dette, samt beskeden om slukket firewall / antivirus - hjalp heller ikke.
Jeg tog derefter selv beslutningen om, at prøve at fjerne den komponent jeg sidst prøvede at modificere indstillingerne på - mit TV. Det hjalp , nu kan den opdateres uden problemer. Jeg tilføjede tv'et igen, og alt virker som det skal.
Men jeg kunne dog stadig godt tænke mig, at der var en mulighed for at gemme indstillingerne på sin egen komputer også.
/Peter
|
 |
sickchild
Guld medlem
Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Point: 801
|
Sendt: 18-September-2008 kl. 08:32 |
Ja så var det dette problem igen, jeg forstår ikke at logitech ikke selv har fundet ud af dette, og kan guide en i det når man ringer. skulle igennem de samme ting som du skulle da jeg ringede der ind, men hjalp først da jeg undersøgte det på nettet. og fik det svar som jeg gav dig oppe over.
|
 |
mooens
Bruger
Oprettet: 06-September-2005
Point: 111
|
Sendt: 23-September-2008 kl. 09:41 |
PeterG skrev:
Men jeg kunne dog stadig godt tænke mig, at der var en mulighed for at gemme indstillingerne på sin egen komputer også.
/Peter
|
Jeg har tit haft samme tanke. Jeg har lagt mange timer i at få fjernbetjeningen til at virke nøjagtig som jeg ønsker det, så derfor kunne jeg godt tænke mig livrem og seler. Dvs. gemme en kopi af mit setup lokalt hos mig selv.
|
Mvh.
Mogens
Denon AVR-2105. Denon DVD 1920. Sony KDL40W5500. Squeezebox Classic. Squeezebox Boom. Squeezebox Radio. Apple-TV. QNAP TS-209II. Logitech Harmony 525. Samsung 3126. WD TV Live
|
 |