|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Haddoc ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-December-2007 Status: Offline Point: 13 |
![]() Sendt: 18-September-2008 kl. 13:45 |
Hejsa
Jeg kan se at Onkyo 705 (og andre modeller) har en IR port bagpå. Er det rigtig forstået at denne kan benyttes til at tilslutte en IR modtager sådan at receiveren kan betjenes fra fx et skab eller et andet rum? Hvis dette er tilfældet, er der nogen som ved hvor man kan erhverve sig en modtager som er kompatibel med denne port? |
|
![]() |
|
Marniman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() |
Hej Haddoc
Jeg er på udkig efter det samme - men har fundet pris kontra ulejlighed med at rejse sig for stor. Jeg fandt dog denne i sin tid til min TX-805. God jagt! http://www.hifi-hammeren.dk/product_info.php?products_id=70 Redigeret af Marniman - 18-September-2008 kl. 14:45 |
|
![]() |
|
Haddoc ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-December-2007 Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Ja det var ikke ligefrem billigt
![]() Fandt den her Men så benytter man ikke porten på receiveren. Synes det ville være lidt mere smart med noget man ikke skulle klistre på ![]() |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Som jeg forstår FAQ'en på Onkyos side, skal der være en ekstern "dims" da der ikke er strøm i porten bag på receiveren. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |