|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() Sendt: 16-September-2008 kl. 15:41 |
Har et meget irriterende problem.
Jeg har Intels DG45ID, hvor min HDMI kører fra PC til Onkyo 875 receiver og op i min Pioneer 508XD (ved godt der er repeater bug, men har AnyDVD HD). Fra DVI udgangen kører jeg direkte op i skærmen. Når jeg sætter computeren i S3 standby og vækker den igen, har jeg sort skærm på begge udgange, så kan jeg ikke gøre mere. Tror måske det er et handshake problem. Findes der et program hvor der kan opsættes skærmprofiler, der virker til dette motherboard, som jeg kan loade via genvejstaster? Så kan man den vej igennem refreshe skærmindstillingerne. |
|
![]() |
|
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() |
Hej. Prøv evt. at tjekke bios om den står til at aktivere skærmen efter S3. I mit asus bundkort kan denne funktion slås fra. Jeg har også en 875 og er funktionen slået fra i bios kommer der intet billede!! Dette er en mulighed prøv det!! Mvh Søren |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Intel onboard kan loade forskellige profiler....Ellers kan du lave det selv via multires. Ved sidstnævnte kan du lave en bat, som så kan ligges i din Quicklaunch(fra venstre kan quicklaunch programmer windowstast+1, 2, 3 osv)
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |