jeg synes jeg godt ville fortælle om folk, herfra jeg har handlet med. og om det er gået som det skal.
mdhell: har jeg handlet med 3 gange. meget troværdig og hurtig med alt.stort.![](smileys/smiley4.gif)
hansi: det er nøjagtig det samme.stort.![](smileys/smiley4.gif)
hopgreve: har jeg handlet med en gang. og fra afslutning af tråd, til afhentning gik der 30min. så også et stort.![](smileys/smiley4.gif)
multix: har jeg handlet med en gang. vi stolede på hinanden og sendte penge, og pakke samtidigt. og jeg gjode ret i at stole på ham. pengene var der dagen efter. så endnu et stort.![](smileys/smiley4.gif)
ikeaboy: en enkelt gang, og ingen problemer cool cash og en vare til mig. også et stort.![](smileys/smiley4.gif)
Donjensen: en gang, og det samme som ovenstående. og ![](smileys/smiley4.gif)
Pede8000: en gang, og vi stolede også på hinanden, og sendte på tværs, ham penge og jeg film. og det var som det skulle. et stort.![](smileys/smiley4.gif)
Agger:
Mc_disco :
andefeldt:
bredvig:
m-nisse: alle sammen som ovenstående. stort.![](smileys/smiley4.gif)
finnoganla: en enkelt gang, hurtig handel. stort.![](smileys/smiley4.gif)
Boogie: som ovenstående.stort.![](smileys/smiley4.gif)
hvis der er nogen jeg har glemt, så skæld mig endelig ud.![](smileys/smiley2.gif)
det kan godt være der kun er store smil. men jeg har været heldig, og kun handlet med gode mennesker, endnu i hvertfald.
ved ikke om det er rette sted, jeg har postet denne. eller må i bare flytte den.
Redigeret af flemming larsen - 27-September-2008 kl. 14:15