recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harman kardon avr 350 støj
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHarman kardon avr 350 støj

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
disturbed Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Emne: Harman kardon avr 350 støj
    Sendt: 21-September-2008 kl. 11:20

Hey vill lige hører om nogen herinde har haft problemer med deres harman kardon surround forstærkere..

Jeg har nemlig fornyligt købt mig cinespecial - avr 350 + dvd29.. Problemet er at min forstærker i de forskellige surround modes støjer ret meget i diskanten. Støjen opstår når der bliver skabt forbindelse til højtalerene altså ved min. volume.!!

Støjen er den samme som normalt forekommer når man skruer meget op for volumen, men i mit tilfælde så kommer den med det samme.

Jeg har fået sendt den til reparation, men indtil videre er de lidt usikker på om der overhoved er nogen fejl. Mit problem er dog bare at støjen kan høres ca. 2 meter væk fra højtaleren.. og lige så snart at der er stille i en film kan man hører den.

Jeg har prøvet at bruge min gamle avr 130 og den støjer overhoved ik og også været i fona og prøve en avr 147 og der er heller ingen støj, så nået må der jo været galt.. nogen som har det samme problem eller ???
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu