|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stig3 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 21-September-2008 kl. 21:18 |
Hej Jeg har installeret Tversity på min Windows XP PC og kan også finde den via min PS3. Der går fint med at afspille mp3, men den kan ikke finde de film jeg tilføjer. Når jeg har tilføjet en film (har prøvet med mpg og avi) kan man se mappen på PS3'en, men når jeg åbner mappen skriver den "Der er ingen numre" Hvad skal man gøre for at afspille filmen ?
|
|
![]() |
|
stig3 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Har nu forsøgt mig med denne guide: http://www.unplggd.com/unplggd/how-to/how-to-stream-any-type -of-video-to-your-playstation-3-046182
Nu er den så venlig nok til at skrive "Der er ingen billeder" i stedet, men derudover er resultatet det samme... |
|
![]() |
|
K32A ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 237 |
![]() |
Nu husker du, at gå ind under FILM på din PS3 og ikke ind under Musik?
-Altså inden du vælger at gå ind på medieserveren :) |
|
LG 37" LC55 | PS3 40GB
|
|
![]() |
|
![]() |
LOOOOOOOOL, det var så en time i dummeland som jeg aldrig får tilbage, men i det mindste virker min PS3 nu med film
Tak for hjælpen |
|
![]() |
|
K32A ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 237 |
![]() |
Jeg lavede præcis samme fejl i starten, haha.
|
|
LG 37" LC55 | PS3 40GB
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |