|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() Sendt: 22-September-2008 kl. 11:06 |
hmm, Jeg mindes ikke jeg på noget som helst tidspunkt har sagt ja til at modtage reklame mails fra TC.. og nu sender de efter flere år, reklame mails..Da jag altid har og altid vil vælge nej, når man spørges til sådanne mails. |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Det er rigtigt. Uopfordrede reklame emails kategoriseres som spam, og straffes typisk med bøde. Hvis det er noget du ønsker at gå videre med, så se afsnittet "Anmeld spam" her Hvis det kun er en enlig svale, så sker der dog næppe andet end at firmaet får en påtale. Men kommer der mange klager ind på samme virksomhed, så rejser forbrugerstyrelsen nok en sag. /Lars Redigeret af Lars - 22-September-2008 kl. 11:34 |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
Du skal nok også lige først kontakte TC og frabede dig det. Send en CC til dig selv (for fremtidig bevisførelse) og bed dem om at bekræfte, at de har slettet din(e) email adresse(r) fra deres system.
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Tak.. Mener dog forum her har nævnt før at TC ikke kunne respektere ens direkte fravalg af deres reklamer.. |
|
![]() |
|
Ole ![]() Guld medlem ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 04-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 874 |
![]() |
Det er rigtigt, at der har været en anden bruger, som havde problemer med at blive slettet. Jeg husker ikke de konkrete omstændigheder, men jeg husker det som om der havde været lidt knas i kommunikationen mellem TC og brugeren. Hvem der havde skylden kan jeg ikke afgøre, når jeg ikke har deltaget i samtalen, men det endte med at en TC-medarbejder skrev på forum, og at brugeren gennem denne samtale blev slettet fra TC's databaser. ...Ole |
|
Moderator, recordere.dk
|
|
![]() |
|
DarkStar ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 368 |
![]() |
...
![]() |
|
An a day...
|
|
![]() |
|
![]() |
forsøgt. men der sker ikke noget når man trykker "afmeld"?
|
|
![]() |
|
diazz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2008 Status: Offline Point: 118 |
![]() |
hehe, angiv du bare en klage til forbrugerklagenævnet . Så vil de med glæde tage sig af sagen...... om 2-3 år :D
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |