|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() Sendt: 19-September-2008 kl. 12:25 |
Hej Jeg har fået en Philips SRU9600 foræret. (Eller fået den i bytte for en gammel mobil)
Mokuer |
|
LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Jeg har prøvet opsætning af en Diamond og andre Windows Mobiler via Netremote og Girder...Det er lidt avanceret men virker rigtigt godt. Du skal dog bruge et Global Cache interface eller en ir blaster....Selv Har jeg to stk USB-UIRT som er absolut fremragende(Kan købes hos MM-Vision)
Her kan du se noget jeg arbejder med PT(Et Zonecontrol interface der kan styre alle mine Girder funktioner) Man vælger så rum og hvad man vil styre... ![]() Redigeret af Patriarken - 19-September-2008 kl. 14:10 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() |
Jeg har selv en HARMONY ONE og en harmony 885 - de er begge fremragende fjernbetjeninger, men er ret tidskrævende at programerer, alt efter hvor mange enheder du har.
|
|
![]() |
|
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() |
@Patriarken: Faldt over det her link da jeg googlede Netremote. Ser interessant ud. Jeg kan desværre ikke se billedet af dit projekt, men jeg bruger pt. også kun min HTPC i stuen, så det er måske ikke så relevant. Mokuer |
|
LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |