recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos: problemer med internetradio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSonos: problemer med internetradio

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
meta Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Status: Offline
Point: 1564
Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos: problemer med internetradio
    Sendt: 22-September-2008 kl. 11:44

Hej

Jeg har fået problemer med at afspille internet radio via Sonos. Den dropper ud efter nogle få minutter, hvorefter det hakker gevaldigt. Har ikke tidligere haft disse problemer og de er kommet efter den seneste software opdatering.

Jeg har prøvet at slukke al anden wifi trafik til routeren uden nogen forbedring.

Har også prøvet at flytte Sonos til de andre wifi kanaler - ligeledes uden resultat....

Har ført internet forbindelsen uden om switchen (som bruges da jeg både har Stofa net og Zaptor) med lidt resultat, dog langt fra optimalt, da jeg skal reconnecte omkring hvert 10.-15. minut.

Nogen, som har oplevet det samme? Eller nogen der har forslag til, hvordan jeg får det til at virke igen....



Redigeret af meta - 22-September-2008 kl. 12:46
+ 70 positive handler!
Til top
meta Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Status: Offline
Point: 1564
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2008 kl. 12:25

Opdateret post #1



Redigeret af meta - 22-September-2008 kl. 12:47
+ 70 positive handler!
Til top
meta Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Status: Offline
Point: 1564
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2008 kl. 12:34

Opdateret post #1



Redigeret af meta - 22-September-2008 kl. 12:47
+ 70 positive handler!
Til top
meta Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Status: Offline
Point: 1564
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2008 kl. 16:58
Har haft fat i Sonos support. Må sige, at det er en rigtig god live chat support de har. Og med Sonos diagnostic (som ligger i desktop softwaren) sendte jeg en rapport til dem. De kunne se, at fejlen skyldes internet forbindelsen, så nu er linien fejlmeldt til Stofa. Håber meget på, at Stofa for en gang skyld overrasker med en hurtig og kompetent fejlløsning...
+ 70 positive handler!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu