|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bent M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 496 |
![]() Sendt: 21-August-2005 kl. 17:26 |
Hej. Jeg har bestilt en del Jewel cases til mine CD/DVD, men mangler bare 2 stk Cases til 4 cd,ere, og det er jo ikke til at købe uden at skulle bestille en hel masse. Dem bruger jeg jo yderst sjældent! Så der skulle vel ikke være nogen der ligger inde med sådan 2 stk ? De skal altså være gennemsigtige men gerne med sort indlæg og kunne smide dem i en foret kuvert eller lign, jeg betaler selvfølgelig for det hele. Send en PB og jeg sender en check eller sætter ind på din konto osv.
Redigeret af Bent M |
|
Mvh
Bent M Sony RDR HX1010 |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
Hvorfor bestilte du dem ikke sammen med de andre jewel cases du bestilte - måske kan du nå det endnu??
![]() |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Bent M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 496 |
![]() |
Hej Thorvald. Jo det kunne jeg også have gjort, men så skulle jeg bestille mindst 25 stk og det får jeg aldrig brug for, men skidt jeg finder nok et par stykker |
|
Mvh
Bent M Sony RDR HX1010 |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
Nå - ok, du ku' ikke få dem enkeltvist men skulle bestille en pakke? Så forstår jeg det bedre.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Mandd01 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Hej Jeg vil gerne høre om hvor man kan købe Jewel Cases til 4 Cd’er ? Hvad koster de ? Mandd01 |
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
![]() |
Prøv evt. hos Nierle - 25 stk for 100 DKK + forsendelse. /Splinten |
|
![]() |
|
![]() |
Prøv at lave en søgning på edbpriser: Søgning Det gjorde jeg så lige for dig... |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Mandd01 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Tak for hjælpen. Mandd01 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |