recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilke medier til min Pioneer 433H
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilke medier til min Pioneer 433H

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
stigsus Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilke medier til min Pioneer 433H
    Sendt: 02-September-2005 kl. 16:30

Jeg kigger på nettet efter DVD medier til min Pioneer 433H. HVilke skal jeg købe? Skal jeg købe - eller + medier? Og skal det være 8x eller 16x?

Har kigget på Vebatim og TDK medier. Er der den store forskel på mærke medierne til de billige ukendte?

HJÆLP!!!

Til top
Malvido Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-December-2004
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2005 kl. 16:43

Hej Stigsus!

Der er ikke så meget tvivl om det skal være - / +!!

Du kan kun optage på - skiver, men den kan afspille både - og + skiver.

Når spørgsmålet er om hvilke fabrikat, så er de to nævnte blandt de bedste.

MALVIDO

Til top
Malvido Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-December-2004
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2005 kl. 16:52

Hej Stigsus!

Jeg glemte at fortælle hvilke skiver jeg har gode erfaringer med, og som kan købes over nettet www.azomedia.com

Varekort 50 stk. Mirror wide Printable 8x DVD-R
<> function PopupPicture(title, img, iw, ih, ProtectMessage, prodID) { PopupWindow = window.open('ImagePopup.asp?Title='+ title + '&Image=' + img +'&ProtectMessage=' + ProtectMessage ,'PopupImage'+ escape(prodID) +'','displayWindow,width=' + iw + ',height=' + ih + ',scrollbars=no,status=no'); }
Lev. 1-2 dage   På lager.  
Varenavn 50 stk. Mirror wide Printable 8x DVD-R
Vægt 700 Gram
Pris ved 1 stk. 129,00 DKK

Pris ved 2 stk. 120,00 DKK

/* * * * * * * * * * * * V A R I A N T S * * * * * * * * * * * */ /* CLASSES */ function avGroup(name) { this.Name = name; this.Values = new Array() this.Previous = ""; } function avCombination(product, name, value) { this.Product = product; this.Name = name; this.Value = value; } /* FUNCTIONS */ function avInitialize() { avUpdateCombo(0); } function avGetParams(combono) { vParams = Array(); for (vi = 0; vi < combono;vi++) { vs[vi] = .getElementById('avCombo' + vi).value; } return vs; } avHasCombination(group, value) { res = false; for (ci = 0; ci < avCombinations.length;ci++) { if ( (avCombinations[ci].Name == group) && (avCombinations[ci].Value == value) ) {res = true}; } return res; } avUpdates(combono) { var s = new Array() if (combono == 0) { for (i = 0; i < avGroups[combono].Values.length;i++) { if (avHasCombination(avGroups[combono].Name,avGroups[combono].Values)) { options.push(avGroups[combono].Values) } } } else { params = Array(); for (i = 0; i < combono;i++) { s = document.getElementById('avCombo' + i).value; } for (vi = 0; vi < avGroups[combono].Values.length;vi++) { x = avGroups[combono].Values[vi]; s.push(x); m = avGetMatches(s); if (m.length > 0) options.push(x); params.pop(); } } return options; } function avGetProducts() { products = Array(); for (i = 0; i < avCombinations.length;i++) { exists = false; for (p = 0; p < products.length;p++) { if (products

== avCombinations.Product) exists = true } if (!exists) products[products.length] = avCombinations.Product; } return products; } function avGetCombinations(prodno) { combs = Array(); for (ci = 0; ci < avCombinations.length;ci++) { if (avCombinations[ci].Product == prodno) combs[combs.length] = avCombinations[ci] } return combs; } avIsMatch(prodno, s) { hasmatch = true; combs = avGetCombinations(prodno); for (pa = 0; pa < s.length;pa++) { Name = avGroups[pa].Name; Value = s[pa]; internalmatch = false; for (c = 0; c < combs.length;c++) { if ((combs[c].Name == Name) && (combs[c].Value == Value)) { internalmatch = true; } } if (internalmatch == false) {hasmatch = false}; } return hasmatch; } avGetMatches(s) { var matched = Array(); var prods = Array(); prods = avGetProducts(); for (p = 0; p < prods.length;p++) { if (avIsMatch(prods

,params)) { matched[matched.length] = prods

; } } return matched; } function avUpdateCombo(combono) { var ElCombo = document.getElementById('avCombo' + combono); avClearCombo(combono); newoptions = avUpdateOptions(combono); for (i = 0; i < news.length;i++) { avInsertComboValue(combono, news); } if (document.getElementById('avCombo' + combono).options.length > 1) { document.getElementById('avCombo' + combono).disabled = false; } for (i = combono+1; i < avGroups.length;i++) { avClearCombo(i); } } avInsertComboValue(combono, strvalue) { var ElCombo = .getElementById('avCombo' + combono); //var El = .createElement(""); //ElCombo.s.add(El); //El.inner = strvalue; //El.value = strvalue; var = new (strvalue,strvalue) var Rank = ElCombo.s.length ElCombo.s[Rank] = } avClearCombo(combono) { var ElCombo = .getElementById('avCombo' + combono); var Length = ElCombo.s.length; if (Length != 0) {1 for (var i = Length-1; i >= 0; i--) { ElCombo.options = null; } } avInsertComboValue(combono, 'Vælg variant') document.getElementById('avCombo' + combono).disabled = true; } function avComboSelected(combono) { if (combono < avGroups.length-1 avUpdateCombocombono+1; if combono == avGroups.length-1 mp = avGetMatchesavGetParamscombono+1; if mp != '' avRedirectmp; UpdateBuyControls; function avRedirectprodno if '420' != prodno document.location.href = "/shop/productinfo.asp?id=" + escapeprodno //document.location.href = "/shop/productinfo.asp?id=" + prodno function avSelectprodnumber pcomb = avGetCombinationsprodnumber; for gi = 0; gi < avGroups.length;gi++ for pi = 0; pi < pcomb.length;pi++ if pcombpi.Name == avGroupsgi.Name document.getElementById'avCombo' + gi.value = pcombpi.Value; avComboSelectedgi; function UpdateBuyControls GoOn = true; for i = 0;i < avNumVariants;i++ if document.getElementById'avCombo' + i.value == '' document.getElementById'avCombo' + i.value == 'Vælg variant' GoOn = false; for i = avNumVariants+1;i < avNumVariants + svNumVariants+1;i++ if document.getElementById'variant' + i.value == '' document.getElementById'variant' + i.value == 'Vælg variant' if !document.getElementById'variant' + i.getAttribute"type" == "text" GoOn = false; ; if !loaded return; if GoOn == true document.getElementById'BUYSECTION'.disabled = false; CanBuy = true; else document.getElementById'BUYSECTION'.disabled = true; CanBuy = false; // Variables var avGroups = new Array; var avCombinations = new Array; /* COMBINATIONS */

var avNumVariants = 0; var svNumVariants = 0; var loaded = false; if (avNumVariants > 0) { avInitialize(); avSelect('420'); } loaded = true;

4,7 Gb, single side, 8x speed
50 stk i cakebox
Wide Printable discs (centre hole radius = 10,5mm, Diameter = 21mm)
Media Code = MCC O2RG20

Pris ved 1 stk. 129kr
Pris ved 2 stk. 120kr

MALVIDO

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu