|
|
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Forfatter | |
Sulaco ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2005 Sted: Espergærde Status: Offline Point: 67 |
![]() Sendt: 05-September-2008 kl. 12:40 |
Hvor længe plejer I at vente på film fra dvd.co.uk? Har en bestilling på 4 blu-ray som de skrev var afsendt for 13 dage siden, men jeg har ikke set skyggen af dem endnu De skriver man først skal rykke efter 28 dage, det er godt nok lang tid at vente. |
|
Panasonic TX-65GZ960
Panasonic DP-UB820 OPPO BDP-103 Yamaha RX-V3800 |
|
![]() |
|
MC_Disko ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 651 |
![]() |
der plejer ikke at gå meget mere end 3-4 dage.. du kan nok forvente at de er blevet taget i tolden |
|
![]() |
|
Sulaco ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2005 Sted: Espergærde Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Damn, det håber jeg ikke. Så er fordelen ligesom røget. Kan man så nægte at modtage dem, når/hvis de dukker op? |
|
Panasonic TX-65GZ960
Panasonic DP-UB820 OPPO BDP-103 Yamaha RX-V3800 |
|
![]() |
|
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() |
Man betaler da ikke told når det inden for EU Har lige bestilt 6 Blu-rays fra dvd.co.uk, alle kom efter 2-3 dage, uden nogen gebyr! Har nu ialt bestilt over 10 Blu-rays fra dvd.co.uk, alle leveret hurtigt og forsvarligt indpakket. (Dog har jeg også en film fra elgiganten undervejs, og nu efter 2 uger har jeg ikke set skyggen af den |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Det er jo netop fordi de sender fra Scweitz, som ligger uden for EU.
![]() |
|
![]() |
|
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() |
Arhh det vidste jeg ikke, dog har jeg ikke haft problemmer endnu, med tolden |
|
![]() |
|
Autechre ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2008 Sted: Varde Status: Offline Point: 608 |
![]() |
Så enkelt er det så bare ikke... DVD.co.uk sender både fra UK og Schweiz. Men at der på forsendelsen står en returadresse i Schweiz, kvalificerer ikke til at der kan dømmes handel udenfor EU. Skulle der, mod forventning, for mit vedkommende, komme en toldopkrævning, så synes jeg bare at du sender myndighederne dokumentation for, at firmaet du handler med, rent faktisk bor i England. |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
![]() |
Jeg har nu ikke oplevet at modtage film fra DVD.CO.UK der ikke er afsendt fra Schweiz - andre ting, ja, men ikke film.
Derudover er film afsendt fra Schweiz fra et schweizisk selskab jvf. fakturaen (DVD.CO.UK GmbH så vidt jeg husker), og det er moms, man bliver opkrævet, ikke told. DVD.CO.UK har tidligere sendt meget fra Schweiz, men da man fandt ud af at de snød med fakturaerne, så priserne blev holdt under minimumsgrænsen for told (EUR22), stoppede de med at sælge film over minimumsgrænsen til kunder uden for UK. Problemet er bare at minimumsgrænsen for moms er endnu lavere. |
|
![]() |
|
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
![]() |
Dvs, hvis jeg fx bestilte Pirate of the Caribbean trilogien på Blu-ray, som med levering koster 53£ derinde.. Hvor meget risikerer jeg så at komme af med i diverse ekstra afgifter?
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
25% af 53£ + kr. 150,- i gebyr til Post Danmark. |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
de film man kan få lov til at bestille til over 16£, bliver som regel sendt fra uk. så ingen told eller moms.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
jeg har lige manglet en, hvor jeg skrev til dem efter 14 dage. og så to dage senere sendte de en ny. og såhar jeg lige haft en over tolden. du skal ikke betale told, hvis de bliver taget, men man skal betale moms af alle film over 80kr. det er 25% plus 150kr til post dk. og så er der lidt ekstra læsning her, ang dvd.co.uk. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=45833& KW=flemming+larsen |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |