|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
peogeot ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() Sendt: 02-September-2005 kl. 15:36 |
Hej igen. Jeg har kigget lidt på nettet og fundet dette lcd-skærm fra siemens jeg vil da gerne bestille det idag men vil da gerne høres jeres mening om det. Jeg syntes at det har nogen godt dataer, som f.eks 1366x768 pixel kontrast 1000:1 pip funktion 8ms HD ready certicering dvi vga (hd-15) og meget andet godt så er der nogen som kan fortæller mig hvorfor jeg ikke skal købe det ?????? og så er der prisen på kun 9513.- mvh. parasound
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Parasound Køb det et sted hvor du kan se det. Den test der lige har været i Datatid på 8 LCD modeller var ret klar i sin konklusion: Man får hvad man betaler for, og alt for mange LCD TV er ikke gode nok til almindelig analog TV (fra tuner). Så et LCD TV til blot 10.000 kr. bør du se først. Se om du er tilfreds med billedet ved TV-kigning. Af video-tilslutninger ser det ud til at mangle RGB, så her må du nøjes med almindelig video (composite) til DVD-recorderen. Se evt. Datablad over Fujitsu-Siemens Myrica V32 LCD /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
peogeot ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
tak for svaret Lars. Jeg skal kun bruge skærmen til at se dvdfilm på og tager signalet på min parabol receiver altså det digitale signal bare ikke desværre tv2 men ellers alt andet. så er det vel udmærket og vel også fremtidssikret. parasound
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg skal kun bruge skærmen til at se dvd-film på hvis jeg så skal se tv har jeg min parabol (digitale-signal) at se på så jeg har ikke noget analog-signal hos mig. parasound |
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
|
![]() |
jeg vil da helst ikke bruge video-tilslutninger til noget da jeg regner med at når canalplus få godkendt nogen receiver (de siger i oktober-mdr) til deres c-more hd kanal at jeg så vil købe sådanne en og bruge den digitale indgang (dvi) til det kan man da ikke det.???? parasound. |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Parasound Ok - ingen DVD-afspiller eller recorder til at optage ? /lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har en parabol receiver (force 536cv) med 80gb hd i som jeg bruger til at optager med, Jeg håber selvfølgelig at de nye receiver som vil understøtte HD så man kan se den nye C-more hd har en hd indlagt i sig også så man optager på den digitale receiver. håber da også at man dvi/hdmi udgang på disse receiver som man kan tilslutte den nye lcd-skærm(fujitsu siemens myrica)via disse stik og der ved undgå at bruge scart stikket, så vil jeg da spørge om dette lcd skærm ikke er godt nok til det og har det dvi udgang og hdmi udgang eller kun en af delene og er det ikke noget om at dvi udgang er kun lyd og hdmi udgang er både lyd og billede. Parasound
|
|
![]() |
|
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
Hejsa Jeg har den gamle model af Siemens Myrica 30" LCD og er rigtig godt tilfreds. Det kan ikke sammenlignes med dette, "din" model har langt bedre specs., men som sagt er jeg virkelig godt tilfreds. /Jonas |
|
![]() |
|
Sofia ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Hej Peogeot,
Jeg har kikket rundt på nettet og i butikkerne og jeg er kommet til den samme konklusion at det bliver en Myrica V32-1. Hvor har du tænkt dig at købe den? Har du allerede købt den? Vi kunne eventuelt få en mængde rabat på to stk!? Har fundet den til 9.838 her |
|
![]() |
|
Borup ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
køb den for guds skyld ikke, der er et elendigt billed på tuner delen, det er lige som om billed slet ikke et skarpt, og så slår den over i 4:3 format hver gang en udsendelse slutter, eller man skifter kanal, og det går helt galt med det når det kører igennem en selector, og man skal så selv trykke på aspect knappen for at få fule skærm,og det er komplet umuligt at indstille i farver og kontrast. der er dog pænt billed ved dvd fjernbetjeningen den mangler også input knapper, hvis man f.eks skal fra tv main, og så hen til dvi/ vga indgang skal man trykke 5 - 6 gange og det tager mega lang tid for tvet at skifte billed. har selv lige fået et, og allerede solgt det igen det er kort og godt ikke ikke til at leve med
Redigeret af Borup |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |