|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tvviewer2008 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-September-2008 Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 25-September-2008 kl. 21:13 |
Hej Jeg går og tænker på om jeg skal investere i stofa digital tv. Jeg får snart lagt vista premium ind på htpc'en som er spændt på sony w4000. Jeg har hørt at stofa digitaltv kan virke i vista hvis man har floppydtv ( http://www.mm-vision.dk/produkter/visvare.asp?action=vis& ; ;varenr=61790&menu=mediacenter ) men vil gerne vide lidt før jeg "skyder" penge efter projektet. Er der venlige sjæle der kunne dele deres erfaringer med denne kombination? Hvor godt virker det med HD kanaler? mvh henrik Redigeret af tvviewer2008 - 25-September-2008 kl. 21:30 |
|
![]() |
|
Delphi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 438 |
![]() |
Jeg ved, at der er en del der har det til at virke med DVBViewer, både Vista 32 bit og Vista 64 bit (Jeg bruger selv XP). Det er mit indtryk, at Vista 64 bit kan være en del problematisk.
|
|
![]() |
|
Krygerone ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Hej jeg har selv Stofa digitalt spejl på mit medie center, jeg har installeret et Fire dtv kort og det virker fortrineligt med Vista medie center.
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Ja dit spørgsmål ligger jo ikke milevidt fra dette ![]() |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |