|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
beauville ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
![]() Sendt: 28-September-2008 kl. 11:18 |
Heysan folkens,
Jeg har længe været på udkig efter en reol til mit hjørne der var bredt nok til at indeholde forstærker osv med standard målet 43 cm bred. Det viste sig at være så godt som umuligt, så derfor har jeg fået custom made et efter eget mål. Møblet i sig selv er i MDF plader bestående af en sokkel med to sektioner. Derudover to rammer med højttaler stof til at gemme tingene af vejen. Møblet uden frontrammerne. Yousee's nye box, EH57 og Onkyo 605. Derudover er der jo masser af plads til evt ny-indkøb :-) Der er desuden i rummet bag reolen min PS3, min NAS ... Øverste frontramme monteret... Close-up... Et Voilá... Jeg er selv rigtig godt tilfreds.... Redigeret af beauville - 28-September-2008 kl. 17:42 |
|
/Christian
'I stick my neck out for nobody' |
|
![]() |
|
Sert ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2007 Status: Offline Point: 293 |
![]() |
Rigtigt pænt lavet
![]() Redigeret af Sert - 28-September-2008 kl. 11:44 |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
Ser supernice ud!
man lægger ikke mærke til det sådan for alvor, hvad har dine overvejelser været mht sort kontra hvid stof? eventuelt stof med et mønster/motiv på? kommer der nogle billeder af resten af bioen? Redigeret af fumper - 28-September-2008 kl. 11:26 |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
beauville ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
![]() |
Mht stoffet, så var jeg da lidt spændt på at se om man kunne se forstærker mv igennem stoffet, men det er ikke tilfældet. Det eneste jeg mangler er at male selve kabinettet sort, så ikke det fremgår tydeligt.
Har ikke på noget tidspunkt overvejet noget mønster :-) |
|
/Christian
|
![]() |
|
doit ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 901 |
![]() |
Hvor har du købt det stof?
|
|
![]() |
|
![]() |
hér:
http://elektronik-lavpris.dk/product_info.php?cPath=1613_512 4_5151&products_id=32053 |
|
/Christian
|
![]() |
|
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() |
Rigtig flot løsning
|
|
![]() |
|
MDHell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 928 |
![]() |
![]() ![]() |
|
Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 | |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Hvor mange lag har du lagt på?
|
|
![]() |
|
godowsky ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2008 Status: Offline Point: 357 |
![]() |
hehe, - jeg tænkte lige på om det "bog" tapet man kan få ikke ville være
sjovt i denne sammenhæng ;) |
|
![]() |
|
![]() |
haha - ja hvis remoten kan styre igennem, så kunne det da sagtens være en ide... |
|
/Christian
|
![]() |
|
![]() |
Bare et enkelt til at starte med |
|
/Christian
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |