|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
peogeot ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() Sendt: 06-September-2005 kl. 16:37 |
Har lige bestilt en sony rdrhx 1010 med hdmi udgang og en hd på 400 gb. og venter med glæde på den. men skal så også havde 1 stk lcd skærm med hdmi indgang hvor mine krav er. HDready max 37" skærm og selvfølgelig hdmi indgang lav ms og fremtidssikring har søgt omkring google med kan ikke rigtige finde nogen med hdmi indgang hvor prisen er nogenlunde normal. parasound
|
|
![]() |
|
Rookie ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 91 |
![]() |
Prøv dette: http://www.sonycenter.dk/Roskilde/Produkter/TV/KLV-S32A10.as px Jeg har selv købt den og den er pengene værd Adrian |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
eller evt en 37pf9830 Muligvis den bedste LCD på markedet, desværre er den smådyr. |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
42PF9830 er bedre. Ikke kun pga. skærmstørrelsen, men fordi den kan udvides med PcLink for streaming media /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Ja men nu bad Peugeot om en max 37" skærm. Men jo WIFI streaming er da en funktion som er spændene. |
|
![]() |
|
StoneColdO ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
![]() |
Ellers kan Philips 37pf9986 vel også bruges..
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
JVC's LT-xxS60, xx = 32" eller 37" er også en supergod LCD skærm - et af markedets bedste LCD fjernsyn.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
tumebone ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
jeg har købt en LG 32LP1 Har givet 15000,- for den. og den er god, nej den er fantastiks. så er du intresseret skriv så for du forhandler oplysningerne. |
|
Stuen:
LG 32LP1 LG LH-RH760IA PS3 Wii Kabler,Supra CE-Link HDMI Switch kan ikke få den til at virke med ps3. Sovværelset: Philips 42PFL9732D til Januar |
|
![]() |
|
daniel ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-September-2005 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvem som forhandler LG LP1 eller for den sags skyld LX2 i Danmark, fordi Elgiganten har godt nok LX2, men jeg vil gerne sammenligne med LP1. Samtidig virker det som om Fona er ved udfase LG. |
|
![]() |
|
SJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
![]() |
![]() Redigeret af SJ - 16-Maj-2006 kl. 01:17 |
|
![]() |
|
tumebone ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Jeg har købt den af AV support, Han kommer selv og levere det, (så er der ingen problemmer med Posten), er meget dygtigt, Og ligger i brøndby. Av Support Claues tlf:40975656 |
|
Stuen:
LG 32LP1 LG LH-RH760IA PS3 Wii Kabler,Supra CE-Link HDMI Switch kan ikke få den til at virke med ps3. Sovværelset: Philips 42PFL9732D til Januar |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
![]() |
Det er sku ikke noget elektronik der er fremtidssikret. Det er forældet når der tager det med hjem......... Nu har du jo f.eks købt en HX1010 med HDMI, men kan den optage HDTV........ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |