recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Plasma TV - noget nyt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPlasma TV - noget nyt?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Frank2603 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Juli-2004
Sted: Dominican Republic
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Emne: Plasma TV - noget nyt?
    Sendt: 07-September-2005 kl. 09:41

Det brænder lidt i fingrene (men ikke i tegnebogen) for at anskaffe mig et Plasma TV nu.

Og jeg ved godt at ligesom med computere, vil et plasma TV med den udvikling der løbende er, altid være forældet i løbet af nogen tid.

Men hvis nu et klogt hoved her vidste noget om prisnedsættelser, forbedringer, nye nodeller eller andet, kunne det jo godt være at jeg kunne vente til det nye år med at købe et Plasma TV, og så kæmpe mig igennem julekalenderen på mit nuværende TV.

Så hermed er dette emne kastet ud til gode input

På forhånd tak

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Point: 9403
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2005 kl. 09:56

I starten af denne uge skrev aviserne at fladskærme ville stige i pris, da producenterne ikke kunne levere alle de skærme som markedet kunne aftage.

Sony dropper CRT samt stort set Plasma i deres nye produkt serie. De satser på LCD fremover. Der er vist kun en Plasma model tilbage blandt deres nye modeller.

Til top
m@dsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Juli-2004
Point: 179
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2005 kl. 10:10
Hvad er det lige du mener med "forældet", mig bekendt er der ikke ret mange computere der er forældet, selvom de er op imod 10 år, de kan da stadig det de kunne da man købte dem, hvis de ikke er slidt op, eller på anden måde er gået istykker.
Et plasma-tv bliver vel ikke forældet bare fordi der kommer en ny model på markedet.
Men du kan selvfølgelig også vælge at vente til der kommer nye modeller, og så kan du igen vælge at vente til igen kommer nye modeller.
Jeg vil gerne våge den påstand at hvis du køber et plasma-tv imorgen, kan du også se tv-avisen på det om 10år.
Det jeg synes du skal gøre er at beslutte dig for om du vil have et plasma-tv, og så finde et der passer til dine forventninger og det du vil ofre på sagen, at der så er mange andre ting du skal sætte dig ind i, er en hel anden sag.

m@dsen

Redigeret af m@dsen
"Øvelse gør ikke kun mester, det giver også viden"
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu